ضرورت پرورش تفکر پژوهشی در ابعاد بین المللی

رییس دانشگاه اصفهان بر ضرورت پرورش تفکر پژوهشی در ابعاد بین المللی تاکید کرد.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی دانشگاه اصفهان، هوشنگ طالبی در مراسم تکریم و معارفه مدیران پژوهشی دانشگاه اصفهان اظهار کرد: در دنیای کنونی، مسائل و مشکلات پیش روی انسان ها از مرزهای ملی فراتر رفته و به مسائل فراملی گره خورده است، بنابراین تعامل دانشگاه در سطح بین المللی مزیت های بسیاری را به دنبال خواهد داشت.

وی افزود: دید کلان‌نگر به مسائل پژوهشی باعث همکاری و تعامل بیشتر در ابعاد بین المللی می شود.

طالبی همچنین کار تیمی را امری اجتناب ناپذیر دانست و افزود: دانشگاه باید به سمت کارهای پژوهشی کلان که به صورت تیمی هدایت می شود، حرکت کند و تمام اعضای تیم به صورت نقش محور در این حوزه فعالیت کنند.

رییس دانشگاه اصفهان اظهار کرد: علی رغم دارا بودن ظرفیت بسیار مطلوب نیروی انسانی کارآمد، هنوز فاصله زیادی برای تبدیل ظرفیت های بلقوه به ظرفیت های بالفعل وجود دارد.

وی همچنین افزود: فعالیت های پژوهشی نباید تحت الشعاع تحصیلات تکمیلی قرار گیرد ، بلکه باید مکمل آن باشد و اگر چنین نیست، باید این روند اصلاح شود.

طالبی افتخار آفرینی در قالب بروندادهای پژوهشی را مرهون زحمات معاونت و مدیریت پژوهشی دانست و از دکتر علیرضا امیری مدیر سابق پژوهشی دانشگاه، تقدیر به عمل آورد.

رییس دانشگاه اصفهان در ادامه به سوابق اجرایی دکتر حاتمی پور اشاره کرد و افزود: با توجه به سوابق و شناختی که از دکتر حاتمی پور داریم، گزینه ای مناسب برای هدایت سکان پراهمیت مدیریت پژوهشی دانشگاه است.

مراسم معارفه دکتر محمد صادق حاتمی پور به عنوان مدیر پژوهشی دانشگاه اصفهان و تکریم دکتر علیرضا امیری مدیر سابق پژوهشی در دانشگاه اصفهان برگزار شد.

کد خبر 337976

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.