تخریب دنباله‌دار سینما "ایران"

مدیر امور سینمایی حوزه هنری اصفهان از تخریب مداوم سینما ایران در سایۀ سکوت مسئولان فرهنگی خبر داد.

مصطفی حسینی در گفتگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: امروز صبح عکسی از صحنۀ تخریب سینما ایران گرفته شده و نشان می دهد که عملیات تخریب این سینما همچنان ادامه دارد. با ادامۀ سکوت مسئولان یکی دو روز دیگر سینما ایران به یک زمین خالی تبدیل می شود و هنوز مشخص نیست چه کسانی پشت پردۀ این تخریب حضور دارند.

وی افزود: سوالات بسیاری داریم که بی پاسخ مانده است و باز هم می پرسیم. چه کسی مجوز تخریب سینما ایران را صادر کرده است و به چه دلیل؟ اگر مجوز صادر شده آن را رسانه ای کنند و اگر نشده، سکوت خود را در برابر این تخریب مداوم بشکنند.

حسینی با اشاره به تخریب کامل سقف این سینما گفت: علاوه بر تخریب سقف، سالن انتظار سینما ایران نیز کاملا خراب شده و این کار غیر قانونی همچنان ادامه دارد. هیچ کس نمی تواند بدون مجوز یک سینما را خراب کند و تغییر کاربری آن نیز حتی اگر مالک خصوصی داشته باشد غیر ممکن است. در روز روشن تخلف به این بزرگی انجام می شود و هیچ کس عکس العملی نشان نمی دهد. می گویند می خواهیم به جای سینما ایران پردیس سینمایی بسازیم و می پرسیم مجوز ساخت این پردیس کجاست؟ چرا آن را منتشر نمی کنند؟ با این روند بعید نیست چندی بعد به جای پردیس با یک پاساژ روبرو شویم.

کد خبر 337840

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.