سعیدی: اجازه ندهیم فشار اقتصادی بر مردم افزایش یابد

مبارکه- نماینده مردم شهرستان مبارکه در مجلس شورای اسلامی گفت: وحدت و همدلی رمز بقاء و تداوم انقلاب اسلامی طی چهار دهه گذشته بوده است.

زهرا سعیدی، در  حاشیه راهپیمایی ۲۲ بهمن در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا از شهرستان مبارکه اظهار کرد: مقابله با اشرافیت و نیز رابطه نزدیک مردم و مسئولان از آرمان‌های بزرگ این انقلاب است.

وی با بیان اینکه در آستانه ورود به چهل سالگی انقلاب اسلامی هستیم؛ گفت: امروز به فرموده رهبری معظم انقلاب، این مردم حرف دارند و باید حرف مردم شنیده شود.

نماینده مردم مبارکه اظهار کرد: مردم با تبعض و فساد و فاصله طبقاتی مشکل دارند و به دنبال برپایی عدالت هستند.

وی با بیان اینکه مشکلات معیشتی و اقتصادی فشار زیادی به مردم وارد کرده است، افزود: نمایندگان مردم در این ایام در مجلس شورای اسلامی با نگاه حمایت از اقشار آسیب پذیر و کم درآمد، کاهش فاصله طبقاتی و کاهش فشارهای اقتصادی بر مردم در حال بررسی لایحه بودجه سال ۹۷ هستند.

سعیدی ادامه داد:  لایحه بودجه در اتفاقی کم نظیر با مخالفت هایی در صحن مجلس، بازگشت خورد و با بررسی مجدد و رفع بعضی ایرادات در کمیسیون تلفیق در صحن علنی مطرح شد.

وی اظهار کرد: تلاش می کنیم اجازه ندهیم فشار اقتصادی بر مردم افزایش یابد به همین دلیل با افزایش قیمت حامل های انژری به شدت مخالفت کردیم.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با اشاره به راهپیمایی یوم الله ٢٢ بهمن، اظهار کرد: امسال حضور در این جشن ملی اهمیت زیادی داشت و مردم با حضور پرشور خود بار دیگر برگ زرینی در کشور رقم زدند.

وی گفت: حوادث اخیر نشان داد که دشمنان همچنان در کمین هستند که از هر اتفاقی به نفع خود سوء استفاده کنند و به دنبال تخریب چهره های نظام هستند.

کد خبر 337102

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.