تمایل فرودگاه اصفهان برای نصب دستگاه خودپرداز ارزی

سرپرست شعب بانک های سامان در استان های مرکزی کشور گفت: بانک سامان برای نصب خودپرداز ارزی با مسئولان فرودگاه شهید بهشتی اصفهان رایزنی کرده و خوشبختانه این فرودگاه برای نصب ATM ارزی تمایل دارند.

تقی لقمانی در گفتگو با خبرنگار ایمنا در خصوص نصب خودپرداز ارزی بانک سامان در فرودگاه اصفهان، اظهار کرد: بانک سامان در این باره با مسئولان فرودگاه شهید بهشتی اصفهان رایزنی کرده و خوشبختانه این فرودگاه برای نصب خودپرداز ارزی تمایل دارند.

وی با بیان اینکه قرارداد تنظیم شده برای خودپردازها باید مطابق با ضوابط فرودگاه باشد، افزود: یک نسخه از این قرارداد توسط فرودگاه اصفهان به بانک سامان ارائه شده تا اداره حقوقی بانک برای روال اداری این کار تصمیم گیری و اقدامات لازم را انجام دهند، همچنین بانک سامان در این خصوص مشکلی با فرودگاه اصفهان ندارد.

سرپرست شعب بانک های سامان در استان های مرکزی کشور با بیان اینکه نخستین رایزنی ها برای نصب خودپرداز ارزی در شهر اصفهان، با فرودگاه شهید بهشتی انجام شد، گفت: خبرها در خصوص عدم همکاری فرودگاه برای نصب خودپرداز ارزی صحت ندارد و دستگاه خودپرداز ارزی نصب شده در سیتی سنتر هیچ ارتباطی با موضوع خودپرداز ارزی فرودگاه ندارد.

وی در خصوص وضعیت بررسی قرارداد نصب خودپرداز ارزی در فرودگاه اصفهان، گفت: امیدواریم تا پایان امسال دستگاه خودپرداز ارزی فرودگاه شهیدبهشتی راه اندازی شود.

لقمانی با بیان اینکه نصب دستگاه های خودپرداز ارزی طی ۴۰ روز گذشته در بانک سامان مطرح شده و در این راستا تعدادی در تهران از جمله در فرودگاه امام خمینی (ره) نصب شده است، تاکید کرد: پیش از این برای نصب فیزیکی خودپردازهای ارزی در کشور، دستگاه وجود نداشت اما با خریداری این خودپردازها، تعدادی در پایتخت راه اندازی شد و قرار بود نخستین دستگاه نیز در فرودگاه اصفهان راه اندازی شود.

وی تاکید کرد: مطابق ضوابط و مقررات جانمایی ATM  ارزی و تعاملات لازم در این باره، با فرودگاه اصفهان صورت گرفته که قرارداد این کار باید مورد تایید بخش حقوقی قرار گیرد.

سرپرست شعب بانک های سامان در استان های مرکزی کشور با تاکید بر اینکه بانک سامان در نهایت همکاری در حال انجام اقدامات حقوقی نصب خودپرداز ارزی در فرودگاه اصفهان است، افزود: این دستگاه با وجود برخی مشکلات برای تامین ارز از طرف بانک مرکزی، در اولویت نصب و راه اندازی قرار دارد.

کد خبر 336631

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.