از فکر گرفتن انتقام حذفی تا تلاش برای حذف رقیب

در هفته‌ای که تیم اول جدول در اندیشه گرفتن انتقام باخت در جام حذفی است، تیم دوم برای دومین هفته متوالی تلاش خواهند کرد تا در تقابلی رو در رو یکی از رقبای اصلی خود در راه کسب سهمیه آسیایی را از میدان به در کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، به فاصله تنها سه روز پس از بسته شدن پرونده هفته بیست و دوم لیگ برتر، بیست و سومین هفته از این رقابت‌ها از فردا با برگزاری دو مسابقه کلید خواهد خورد.

هفته بیست و سوم از چهارشنبه با شهرآورد تبریز آغاز خواهد شد. در همین روز پرسپولیس در تقابل با صنعت نفت می‌کوشد تا ضمن گرفتن انتقام شکست به این حریف آبادانی در مرحله یک‌چهارم نهایی جام حذفی، در صدر جدول بیش از پیش دست‌نیافتنی شود و یک گام دیگر در راه دفاع از عنوان قهرمانی خود بردارد.

ذوب‌آهن که پس از پیروزی بزرگ هفته پیش برابر استقلال با یک بازی بیشتر نسبت به فولاد رده دوم جدول را تصاحب کرد در صورت برتری برابر سایپا ضمن محافظت از جایگاه جدید خود، هفتمین پیروزی متوالی‌اش در لیگ برتر را جشن خواهد گرفت. این بازی یکی از مهم‌ترین دیدارهای هفته بیست و سوم لیگ برتر است، زیرا بین دو حریفی است که از مدعیان کسب عنوان نایب‌قهرمانی و سهمیه مستقیم آسیایی به حساب می‌آیند.

هفته بیست و دوم برای تیم‌های استقلال و سپاهان هفته خوبی نبود زیرا باخت در آن برای آنها به ترتیب به قیمت کمرنگ شدن شانس کسب سهمیه مستقیم آسیایی و قرار گرفتن بر لبه پرتگاه سقوط تمام شد. این دو تیم پُرطرفدار در هفته بیست و سوم دو حریف پایین‌جدولی را پیش رو دارند. آبی‌های پایتخت که البته به فینال جام حذفی هم راه یافته‌اند در تقابل با سپیدرود می‌کوشند تا شانسشان را برای گرفتن مجوز حضور در لیگ قهرمانان فصل بعد زنده نگه دارند و طلایی‌پوشان اصفهانی در مصاف با نفت تهران تلاش خواهند کرد تا فاصله امتیازی خود را با فانوس به دستان افزایش دهند. این مسابقه که بین تیم‌های دوازدهم و سیزدهم جدول است آخرین دیدار هفته بیست و سوم لیگ برتر به حساب می‌آید.

شهرآورد اهواز بین تیم‌های پایین و بالاجدولی استقلال و فولاد نیز یکی دیگر از دیدارهای مهم این هفته است.

برنامه کامل دیدارهای هفته بیست و سوم لیگ برتر به شرح زیر است:

چهارشنبه، هجدهم بهمن ۹۶

تراکتورسازی تبریز - گسترش فولاد تبریز، ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز، ساعت ۱۴ و ۱۵ دقیقه

صنعت نفت آبادان - پرسپولیس تهران، ورزشگاه تختی آبادان، ساعت ۱۷

پنج‌شنبه، نوزدهم بهمن ۹۶

سایپا تهران - ذوب‌آهن اصفهان، ورزشگاه شهید دستگردی، ساعت ۱۶

استقلال تهران - سپیدرود رشت، ورزشگاه آزادی، ساعت ۱۶

جمعه، بیستم بهمن ۹۶

پدیده مشهد - پارس جنوبی جم، ورزشگاه ثامن، ساعت ۱۴ و ۳۰ دقیقه

استقلال خوزستان - فولاد خوزستان، ورزشگاه غدیر، ساعت ۱۵

پیکان تهران - سیاه‌جامگان مشهد، ورزشگاه شهدای شهر قدس، ساعت ۱۵

سپاهان اصفهان - نفت تهران، ورزشگاه نقش جهان، ساعت ۱۶

کد خبر 336609

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.