طباطبائی نژاد: تهدید داخلی مهم تر از تهدید خارجی است

نماینده مردم اردستان در مجلس شورای اسلامی گفت: در مقطع کنونی، تهدید داخلی بسیار مهم تر از تهدید خارجی است و مهمترین تهدید داخلی که می تواند خطر ساز باشد تفرقه بین مردم است.

سید صادق طباطبائی نژاد در گفت و گو با خبرنگار ایمنا گفت: یکی از مهم ترین دستاوردهای سیاسی انقلاب اسلامی در این ۴۰ سال، معرفی الگوی سیاسی اسلامی در زمان غیبت است که باید بر محوریت ولایت فقیه باشد و به عبارتی معرفی این الگو در زمان غیبت ولی امر مهمترین دستاورد است.

وی با اشاره به مهترین چالش پیش روی انقلاب اسلامی گفت: تفرقه بین مردم در زمینه های سیاسی و اجتماعی یکی از نقاط ضعف مهم است و این تفرقه اگر گسترش پیدا کند، گسل های مختلف داخل کشور چه از نظر اجتماعی یا سیاسی و چه از نظر طایفه ای و قبیله ای فعال می شود و این امر مهمترین خطر تهدید کننده انقلاب است.

نماینده مردم اردستان در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: در مقطع کنونی، تهدید داخلی بسیار مهم تر از تهدید خارجی است و مهمترین تهدید داخلی که می تواند خطر ساز باشد همین تفرقه بین مردم مختلف است.

طباطبایی نژاد تصریح کرد: تنها راه مقابله با این تهدید، اتحاد و انسجام داخلی است؛ این امر می تواند به عنوان یک نقطه قوت در شکل گیری اجتماعات مختلف بر پایه هدف انقلاب نقش بسزایی داشته باشد و راهکار تحقق این انسجام نیز توجه به آرمان ها و هدف اصلی انقلاب و دوری از دنیا گرایی است.

کد خبر 336596

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.