از جشنوارۀ تئاتر استانی بسیج چه خبر؟

نوزدهمین جشنوارۀ تئاتر استانی بسیج، با همکاری بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس، سازمان بسیج هنرمندان و حوزۀ هنری استان از ۱۷ تا ۱۹ بهمن ماه در سالن سوره برگزار می‌شود.

مدیر هنری و امور سینمایی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان اصفهان و دبیر نوزدهمین جشنوارۀ تئاتر استانی بسیج در گفت و گو با ایمنا پیرامون آخرین جزییات این جشنواره اظهار کرد: برپایی نوزدهمین دورۀ این جشنواره در سالن سورۀ حوزه هنری آغاز می شود و هیئت داوران جشنواره را نیز عبدالحی شماسی، ایوب آقاخانی و مجید صدیقی تشکیل می‌دهند.

جواد ایزددوست با اشاره به انتشار جدول اجرایی جشنواره گفت: نمایش "تا مرز بی نهایت" به کارگردانی سید یدالله موسوی به لیست هفت نمایش صحنه‌ای راه یافته به جشنواره افزوده شده و در کنار سه نمایش خیابانی دیگر، روزهای ۱۷ تا ۱۹ بهمن ماه در محوطۀ بیرونی و داخلی سالن سورۀ حوزه هنری به رقابت می پردازد.

وی خاطرنشان کرد: در حاشیۀ این جشنواره، کارگاه آموزشی کارگردانی، توسط استاد ایوب آقاخانی در روزهای ۱۸ و ۱۹ بهمن از ساعت ۹ تا ۱۲ در خانه هنرمندان برگزار می‌شود و اختتامیۀ جشنواره نیز شنبه ۲۱ بهمن ماه رأس ساعت ۱۸ در سالن اصلی مجتمع فرهنگی هنری فرشچیان برپا می شود.

کد خبر 336581

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.