رجب‌زاده: نیمه نخست خوب نبودیم/ هیچ داوری قصد اشتباه ندارد

مهاجم تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: در نیمه نخست شرایط خوبی نداشتیم، اما خوشبختانه در نیمه دوم بهتر شدیم و در دقایق آخر هم به گل رسیدیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهدی رجب‌زاده پس از پیروزی ذوب‌آهن برابر استقلال در هفته بیست و دوم لیگ برتر، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: رقابت چند تیم برای دوم شدن بسیار نزدیک و سخت است. خدا را شکر بازی را بردیم هرچند در نیمه نخست تیم‌مان شرایط خوبی نداشت، اما خوشبختانه در نیمه دوم بهتر شدیم و در دقایق آخر هم به گل رسیدیم.

وی ادامه داد: زمانی که بازی یک بر یک بود، دو تیم موقعیت‌های خوبی داشتند و می‌توانستند به گل برسند، اما خدا را شکر که سه امتیاز این بازی به ذوب‌آهن رسید و شرایطمان خیلی بهتر شد.

مهاجم تیم فوتبال ذوب‌آهن افزود: امیدوارم شرایط و فرم خوب خودمان را ادامه دهیم و با توجه به اینکه در آستانه آغاز رقابت‌های آسیایی هستیم بتوانیم با روندی خوب به این مسابقات برویم.

رجب‌زاده درباره اعتراض هواداران استقلال به داوری این دیدار گفت: چون در نیمه دوم برخی اتفاقات افتاد و من در حال گرم کردن بودم زیاد متوجه این اتفاقات نشدم، ولی در هر صورت همیشه در بازی‌های مهم ممکن است اشتباهاتی رخ دهد که تماشاگران ناراحت شوند. مطمئن هستم هیچ داوری در فوتبال نمی‌خواهد عمداً اشتباه کند و این اتفاقات در فوتبال طبیعی است.

کد خبر 336516

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.