شعله یک سوءتفاهم در تنگه ابوقریب

در سومین روز از برگزاری هشتمین جشنواره فیلم فجر اصفهان، پنج فیلم در دو سینمای سپاهان و فلسطین به روی پرده می رود.

به گزارش ایمنا، بر اساس آنچه که در برنامه اکران آثار هشتمین جشنواره فیلم فجر اصفهان ارایه شده است، امروز _دوشنبه ۱۶ بهمن ماه_ فیلم های "فیلشاه"، "لاتاری"، "سوءتفاهم"، "شعله ور" و "تنگه ابوقریب" به روی پرده می رود.

فیلشاه

انیمیشن سینمایی فیلشاه به کارگردانی هادی محمدیان، تهیه‌کنندگی حامد جعفری و محصول گروه هنر پویا ساخته شده است. این انیمیشن محصول جدید گروه هنر پویا پس از انیمیشن پرطرفدار "شاهزاده روم" است که با سرمایه‌گذاری گروه هنر پویا به عنوان یک کمپانی کاملاً خصوصی، بنیاد سینمایی فارابی و مؤسسه تصویر شهر تولید شده‌ است.

داستان "فیلشاه" در جنگلی در آفریقا رقم می خورد. رییس گله فیل‌ها صاحب فرزندی می‌شود که همه انتظار دارند جانشین رئیس گله باشد، اما برخلاف تصور همه "شادفیل" بسیار دست و پا چلفتی است و هیکل گنده‌اش همیشه سبب تخریب و خرابکاری می‌شود...

این انیمیشن امروز ساعت ۱۰ صبح در دو سینمای سپاهان و فلسطین به روی پرده می رود.

لاتاری

لاتاری را شاید بتوان یکی از بهترین و پرمخاطب ترین آثار جشنواره فجر سی و ششم دانست. سومین فیلم بلند "محمدحسین مهدوی" کارگردانی خوش فکر با سابقه ای درخشان در مستندسازی که توانست با دو فیلم قبلی اش "ایستاده در غبار" و "ماجرای نیمروز" به جایگاه قابل قبولی در سینما دست یابد.

لاتاری داستان "امیرعلی" و "نوشین" دو جوان بیست و یک دو ساله است که قصد ازدواج با یکدیگر دارند. خانواده‌ها چندان موافق نیستند. آنها صبر پیشه کرده‌اند تا مرور زمان رضایت خانواده‌هایشان را جلب کنند. آن دو رؤیاهایی مشترک دارند، مانند برنده شدن در لاتاری و گرین کارت...

لاتاری امروز ساعت ۱۸:۳۰ در سینما سپاهان اکران می شود.

سوءتفاهم

سوء تفاهم فیلمی به کارگردانی و نویسندگی احمدرضا معتمدی و تهیه‌کنندگی جلیل شعبانی است. قصه فیلم سوءتفاهم ماجرای یک گروگان‌گیری است که همه چیز در متن واقعیت پیش می‌رود، اما با گذشت زمان این شبهه پیش می‌آید که این حادثه بیشتر شبیه یک "سوء تفاهم" یا توهم است، اما در متن توهم هنوز عناصری از واقعیت به چشم می‌آید. همزمان با گسترش این ابهام، ماجرای گروگان‌گیری نیز به پیش می‌رود و …

سوءتفاهم امروز ساعت ۲۰:۳۰ در سینما فلسطین به روی پرده می رود.

شعله‌ور

حمید نعمت الله که سال گذشته در سی و پنجمین دوره جشنواره فیلم فجر، یازدهمین دوره جشن منتقدان و نویسندگان ایران و نوزدهمین دوره جشن خانه سینما توانست با فیلم درخشان "رگ خواب" جوایز متعددی را از آن خود و عوامل فیلمش کند، امسال با فیلم "شعله ور" به سی و ششمین جشنواره فیلم فجر آمده است.

شعله ور با نویسندگی هادی مقدم‌دوست و حمید نعمت‌الله و تهیه‌کنندگی محمدرضا شفیعی ساخته شده و داستان زندگی مردی را روایت می‌کند که احساس می‌کند "عددی نشده" است و این احساس او همه‌ زندگی‌اش را تحت تاثیر قرار می‌دهد.

امین حیایی، زهرا خوشکام و بهمن پرورش در این فیلم به ایفای نقش می پردازند.

تنگه ابوقریب

تنگه ابوقریب فیلمی به نویسندگی و کارگردانی بهرام توکلی و تهیه‌کنندگی سعید ملکان و محصول سازمان هنری رسانه ای اوج است. این فیلم یکی از ۳ فیلمی است که سازمان اوج در سی و ششمین جشنواره فیلم فجر و در کنار فیلم‌های به وقت شام و سوء تفاهم اکران کرده است.

جواد عزتی، مهدی پاکدل و حمیدرضا آذرنگ از بازیگران این فیلم هستند.

تنگه ابوقریب امروز ساعت ۱۸:۳۰ در سینما سپاهان به روی پرده می رود.

کد خبر 336426

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.