برای خانم گل شدن چهار گل کم دارم

بازیکن تیم فوتبال بانوان سپاهان گفت: از ابتدای فصل ۲۱ گل به ثمر رسانده‌ام و بعد از بازیکن شهرداری بم در رتبه دوم بهترین گلزنان لیگ قرار دارم.

فروغ موری در گفت و گو با خبرنگار ایمنا در مورد بازی روز گذشته تیمش مقابل شهرداری بم، اظهار کرد: در این بازی شهرداری بم خیلی خوب بازی کرد، اما بازیکنان ما هم انگیزه زیادی داشتند و توانستیم با همدلی و همفکری یکدیگر و غیرت بچه‌ها از سد حریف بگذریم.

وی با بیان اینکه هفت بازی تا پایان فصل باقی‌ مانده است، افزود: از سه دیدار سخت مقابل پالایش گاز ایلام، راه‌یاب ملل سنندج و شهرداری سیرجان در دور برگشت، در دو بازی‌ برابر تیم‌های ایلام و سیرجان میزبان هستیم و شانس پیروزی ما در این دو بازی زیاد است.

موری ادامه داد: انگیزه بالایی داریم و همه تلاشمان را انجام می‌دهیم تا تمام ۲۱ امتیاز هفت بازی باقی‌مانده تا پایان فصل را به دست آوریم.

بازیکن تیم فوتبال بانوان سپاهان تصریح کرد: امسال شانس بالایی برای کسب عنوان قهرمانی داریم و تنها مشکل ما این است که تفاضل گل کمتری نسبت به حریفان داریم که باید در بازی‌های ساده‌تر گل‌های زیادی به ثمر برسانیم تا تفاضل گل ما بیشتر شود.

وی که تک گل سپاهان برابر شهرداری بم را به ثمر رساند، در پاسخ به اینکه آیا امسال می‌تواند عنوان خانم گلی لیگ برتر را از آن خود کند، اضافه کرد: تا الان با ۲۱ گل و بعد از زهرا قنبری، بازیکن شهرداری بم که ۲۴ گله است نفر دوم هستم. تمام تلاشم را می‌کنم و مطمئنم می‌توانم در هفت بازی باقی مانده تعداد گل‌های بیشتری را به ثمر برسانم و خانم گل لیگ امسال شوم.

موری ادامه داد: سال گذشته هم بهترین بازیکن لیگ شدم و تنها چهار گل کم داشتم تا عنوان خانم گل را به دست آورم.

بازیکن تیم فوتبال بانوان سپاهان گفت: شرایط تیم از نظر روحی و فنی در وضعیت خوبی قرار دارد و باشگاه سپاهان امکانات خوبی در اختیار ما قرار داده است و امیدوارم بتوانیم نتایج مناسبی به دست آوریم.

موری خاطرنشان کرد: بازی بعدی ما با پالایش گاز ایلام است. ایلام تیم خوب و جنگنده‌ای است و بازی مقابل شهرداری بم را با نتیجه تساوی به پایان رساند. قطعاً بازی سختی مقابل این تیم پیش رو داریم. تمام تلاشمان را می‌کنیم تا سه امتیاز این دیدار را از آن خود کنیم.

وی در مورد سطح مسابقات لیگ امسال اظهار کرد: سطح لیگ امسال بسیار بالاتر از سال‌های گذشته است و تیم‌ها از نظر فنی پیشرفت بسیار زیادی داشته‌اند و در مجموع جذابیت لیگ امسال بالا رفته و پیش‌بینی نتایج سخت است.

کد خبر 336371

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.