رجب‌زاده: بازی به سمتی پیش رفت که گل زدن سخت شد

مهاجم تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: هرچه زمان پیش رفت بازی بیشتر گره خورد و به سمتی رفت که گل زدن خیلی سخت می‌شود، اما خوشبختانه گل دوم را که به ثمر رساندیم آرامش بهتری پیدا کردیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهدی رجب‌زاده در جمع خبرنگاران درباره پیروزی سه بر یک ذوب‌آهن برابر آیزاول هند در دیدار پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا، اظهار کرد: فکر می‌کنم در ابتدا باید از مجموعه باشگاه و شخص آقای آذری به خاطر آماده‌سازی زمین چمن ورزشگاه فولادشهر تشکر ویژه‌ای داشته باشم.

وی ادامه داد: خوشبختانه بازی را خیلی خوب شروع کردیم، اما روی یک غفلت گل خوردیم. در نیمه نخست می‌توانستیم گل‌های بیشتری به ثمر برسانیم، اما هرچه زمان پیش رفت بازی بیشتر گره خورد و به سمتی رفت که گل زدن خیلی سخت می‌شود. خوشبختانه گل دوم را که به ثمر رساندیم آرامش بهتری پیدا کردیم و توانستیم روی ضد حمله گل دیگری را هم به ثمر برسانیم.

مهاجم ذوب‌آهن تصریح کرد: مهم این بود که از مرحله پلی‌آف عبور کردیم و امیدوارم در مرحله گروهی نیز بتوانیم نماینده خیلی خوبی برای فوتبال کشورمان باشیم.

رجب‌زاده درباره تقابل هفته آینده ذوب‌آهن با استقلال گفت: استقلال از زمانی که مربی جدید به این تیم آمده از نظر بدنی خیلی خوب شده است و نتایج خیلی خوبی می‌گیرد. تیم زمانی که روی روند برد می‌افتد به خودباوری و اعتماد به نفس خوبی می‌رسد و روحیه برد به تیم القا می‌شود. ذوب‌آهن و استقلال به چنین شرایطی رسیده‌اند و همیشه به فکر بردن هستند.

کد خبر 336121

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.