اخوان: زمان بازگشت حسن‌زاده مشخص نیست

سرپرست تیم فوتبال سپاهان گفت: زمان بازگشت مسعود حسن‌زاده هنوز مشخص نیست و پزشک این بازیکن در این مورد نظر خواهد داد.

مهدی اخوان در گفت و گو با خبرنگار ایمنا در مورد برگزاری نخستین تمرین تیم فوتبال سپاهان با حضور منصور ابراهیم‌زاده، اظهار کرد: خوشبختانه ابراهیم‌زاده تمام بازیکنان سپاهان را می‌شناسد و نیازی به شناخت مجدد ندارد. انتخاب او به عنوان سرمربی سپاهان را به فال نیک می‌گیرم و امیدوارم از این هفته، تمام بدشانسی‌ها و مشکلات سپاهان رفع شود.

وی افزود: آمدن ابراهیم‌زاده برای بازیکنان قوت قلب بود و در تمرین امروز هم بسیار با نشاط بودند، ضمن اینکه تمام بازیکنان هم‌قسم شده‌اند که عملکرد خوبی در ادامه فصل داشته باشند.

اخوان ادامه داد: همه بازیکنان از رتبه فعلی تیم ناراحت هستند و دوست دارند سپاهان تولد دوباره‌ای را تجربه کند.

سرپرست تیم فوتبال سپاهان در مورد شرایط رسول نویدکیا پس از مصدومیت رباط صلیبی گفت: قرار است نویدکیا فردا به تهران برود و امیدواریم مصدومیت او حاد نباشد. باید منتظر بمانیم تا ببینیم پزشک چه تشخیصی می‌دهد.

وی در مورد وضعیت جلال‌الدین علیمحمدی اظهار کرد: این بازیکن هم در حال فیزیوتراپی است و امیدوارم تا هفته آینده به تیم اضافه شود.

سرپرست تیم فوتبال سپاهان در مورد غیبت مسعود حسن‌زاده در تمرینات سپاهان افزود: این بازیکن در حال تمرین است، اما به باغ فردوس نمی‌آید و به فیزیوتراپی می‌رود. او چند بار به تمرین آمد، اما دوباره احساس درد کرد و در جای دیگری به تمرین می‌پردازد و با این بازیکن در ارتباط هستیم.

اخوان در مورد زمان بازگشت حسن‌زاده به میادین گفت: خود این بازیکن می‌گوید پزشک او زمان بازگشتش را اعلام می‌کند.

کد خبر 336089

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.