رجب‌زاده: تمام تلاش خود را برای برتری برابر آیزاول انجام می‌دهیم

کاپیتان تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: تمام تلاش خود را انجام می‌دهیم که از مرحله پلی‌آف عبور و دل مردم ایران را شاد کنیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهدی رجب‌زاده بعدازظهر امروز (دوشنبه) در نشست خبری پیش از دیدار فردای تیمش برابر آیزاول هند در دیدار پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا، اظهار کرد: از باشگاه تشکر می‌کنم که شرایط را برای بازی در ورزشگاه فولادشهر فراهم کرد. بازی پلی‌آف بازی حساسی است و امیدوارم بتوانیم از امتیاز میزبانی استفاده کنیم و با صعود به مرحله بعدی دل مردم را شاد کنیم و تلاش می‌کنیم که باعث افتخار کشور شویم.

وی ادامه داد: سال‌های زیادی در ذوب‌آهن بوده‌ام. خیلی‌ها برای ذوب‌آهن زحمت کشیده‌اند و به نظر من سعید آذری جزء مدیرانی است که هم در عمل و هم در سازماندهی باشگاه موثر بوده است. وی در دوره دوم مدریتش از نظر باشگاهی و سر و سامان دادن به سخت افزار مانند زمین چمن ملت و سالن وزنه موفق عمل کرده است و امثال او در ورزش ایران کم است.

رجب‌زاده افزود: چند سالی بود مشکل زمین چمن داشتیم که با تلاش شبانه‌روزی و همت همه‌جانبه و کمک سایرین زمین آماده شد. امیدوارم امثال آذری در فوتبال ما بیشتر شوند چون باعث پیشرفت فوتبال ایران می‌شوند. همین کمک‌ها باعث شد در چند سال اخیر نتایج خوبی بگیریم.

کاپیتان تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: با توجه به اینکه بازی فردا حذفی است، از همه هواداران ذوب‌آهن و سپاهان تقاضا می‌کنم به ورزشگاه بیایند و در کنار یکدیگر ذوب‌آهن را تشویق کنند تا با پر شدن ورزشگاه، انگیزه ما نیز برای صعود به مرحله بعد بیشتر شود.

کد خبر 336006

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.