سرمربی آیزاول: ذوب‌آهن تیم پرتلاشی است/ بودجه کمی داریم

سرمربی تیم فوتبال آیزاول هند گفت: ذوب‌آهن تیم پرتلاشی است و بازی آسانی برابر این تیم نداریم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، پائلو کوئلیو منزس بعدازظهر امروز (دوشنبه) در نشست خبری پیش از دیدار فردای تیمش برابر ذوب‌آهن در مرحله پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا، اظهار کرد: تجربه خوبی برای ما است که نخستین بازی آسیایی خود را در ایران انجام می‌دهیم. با اینکه شانس کمی برای صعود داریم، اما تمام تلاش خود را انجام می‌دهیم. تیم ما بودجه کمی دارد و غیر از آلفرد، تمام بازیکنان فصل قبل ما به تیم‌های دیگر رفتند که نشان می‌دهد بودجه قابل توجهی نداریم.

وی افزود: از کیفیت ذوب‌آهن اطلاع داریم. البته زمان زیادی برای مطالعه روی شرایط آنها نداشتیم و بیشتر زمان ما برای رفع مشکل صدور ویزا صرف شد. فردا تیم قدرتمندی برابر ما بازی خواهد کرد، اما فوتبال ۱۱ به ۱۱ است و در مواقعی که صاحب توپ هستیم حمله خواهیم کرد و در زمان‌هایی که حریف صاحب توپ است، دفاع می‌کنیم.

سرمربی تیم فوتبال آیزاول هند گفت: هند کشور بزرگ و شبه قاره است و تفاوت آب و هوایی زیادی با ایران دارد. از هوای سرد بیشتر استقبال می‌کنم اما آب و هوا نباید بهانه‌ای برای خوب بازی نکردن ما باشد.

وی در مورد اینکه آیا هواداری هم به ایران آورده‌اند، ادامه داد: یکی از بازیکنان تیم به دلیل صادر نشدن ویزا نتوانست در کنار ما باشد و چگونه انتظار دارید هوادار بیاوریم؟ یکی دیگر از بازیکنان هم دو هفته پیش مصدوم شد، اما شاخصه اصلی تیم ما سرعت و سخت کوشی است.

پائلو کوئلیو در مورد تشابه اسمی با نام یک نویسنده اظهار کرد: هر جای دنیا می‌روم همین سوال را از من می‌پرسند و این فقط یک تشابه اسمی با نام یک نویسنده برزیلی است. از ۱۴ سالگی در پرتغال بازی کردم و پس از آن به اسپانیا رفتم و بعد از گرفتن مدارک مربیگری، در یورو ۲۰۱۶ به عنوان آنالیزور تیم ملی پرتغال فعالیت کردم و از سال ۲۰۱۶ همکاری‌هایی با آنها داشتم.

وی در مورد فوتبال هند گفت: هند پتانسیل زیادی برای سرمایه‌گذاری دارد و می‌توان سوپراستارهای خوبی به آن وارد کرد. هند مانند آلمان ۲۰۰۶ است که پس از باخت در نیمه‌نهایی جام جهانی بیدار شد. به آینده فوتبال هند خوش‌بین هستم و می‌تواند بهتر از این باشد.

سرمربی تیم فوتبال آیزاول هند در مورد مبلغ قرارداد بازیکنان تیمش افزود: اطلاع دقیقی در مورد مبلغ قرارداد بازیکنانم ندارم، اما اگر بخواهم با سایر تیم‌ها مقایسه کنم اختلاف زیادی وجود دارد. وقتی شش بازیکن از آکادمی به ما ملحق می شوند که چهار نفرشان را همراه خود آورده‌ایم گویای این است که بودجه تیم ما بسیار کم است.

آلفرد: برای تفریح به ایران نیامده‌ایم

همچنین آلفرد، کاپیتان تیم فوتبال آیزاول هند در این نشست خبری گفت: شانس بزرگی برای استعدادهای تیم ما است و فرصت خیلی خوبی است تا بتوانیم در این بازی سخت، آمادگی روحی و ذهنی خود را نشان دهیم.

وی در مورد شرایط آب و هوایی اصفهان اظهار کرد: تفاوت آب و هوایی ایران و هندوستان زیاد است، اما قرار نیست هر جا می‌رویم شرایط برایمان مساعد باشد. هرچند شرایط آب و هوایی در بازی تأثیر دارد، اما در زمین به این موارد پاسخ می‌دهیم. برای تفریح به ایران نیامده‌ایم که به فکر آب و هوا باشیم.

کد خبر 335997

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.