۵۹ درصد اعتبارات شهرستان گلپایگان جذب شد

گلپایگان- فرماندار گلپایگان گفت: در سال جاری برای اتمام پروژه های عمرانی شهرستان ۵۹ درصد اعتبارات تملک دارایی و در بخش ماده ۱۸۰ و توازن منطقه ای ۲۹ درصد اعتبار تخصیص داده شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان گلپایگان، حسین فراست در جلسه شورای اداری شهرستان، اظهار کرد: با توجه به کاهش بارندگی‌ها در سال زراعی جاری مردم از کشت بهاره در شهرستان خودداری کنند.

وی گفت: با مجهز شدن چاه‌های آب کشاورزی به کنتور هوشمند از حد مجاز آب  در هنگام آبیاری کشاورزی جلوگیری می‌شود و ضروری جهاد کشاورزی و منابع امور آب در آگاه سازی کشاورزان در استفاده بهینه آب اطلاع رسانی کنند.

فرماندار گلپایگان تأکید کرد: آب و فاضلاب شهری می‌تواند راهکاری ارایه دهد که از پساب  فاضلاب شهری برای آبیاری فضای سبز شهری استفاده شود.

وی افزود: باید کشاورزی شهرستان در آبیاری به سیستم آبیاری نوین و تحت فشار مجهز شود و بانک‌های شهرستان در این زمینه در نحوه  ارایه تسهیلات با کشاورزان شهرستان همکاری کنند.

فراست گفت: در زمینه اجرای طرح الگوی کشت نظر سنجی و بازاریابی نشده است؛ زیرا سبب خسارت ناشی از عدم فروش میوه شده است.

وی گفت: در سال جاری برای اتمام پروژه های عمرانی شهرستان ۵۹ درصد اعتبارات تملک دارایی و در بخش ماده ۱۸۰ و توازن منطقه ای ۲۹ درصد اعتبار تخصیص داده شده است.

فرماندار گلپایگان خاطرنشان کرد: از نماینده شهرستان در مجلس در جذب اعتبار ۱۰ میلیارد تومانی اجرای طرح لوله‌گذاری آب شرب از محل سد تصفیه خانه به شهر گلشهر قدردانی می‌کنم.

وی با بیان اینکه فرماندار نقش هماهنگی بین دستگاه‌های اداری شهرستان را برعهده دارد، گفت: اقدام عمرانی حاصل همکاری دستگاه‌های اداری شهرستان است./

کد خبر 335926

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.