تولید بنز  از سال ۹۷ در ایران

مدیر ارتباطات شرکت ستاره صبح نماینده انحصاری بنز در ایران با اشاره به اهمیت اصفهان در صنعت خودروسازی از تولید بنز در ایران از سال آینده خبر داد و گفت: برند بنز با تمام قوا در ایران فعال است و سیاست این شرکت تولید مدل‌های مختلف مرسدس بنز و افزایش خدمات با حمایت کمپانی مادر است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علیرضا عاجزی، در حاشیه نمایشگاه خودرو بابیان اینکه اصفهان ظرفیت و پتانسیل بالایی در برگزاری نمایشگاه‌های سالانه دارد، اظهار کرد: نمایشگاه امسال خوشبختانه در سطح و کیفیت بسیار خوبی برگزار شد.

مدیر نمایشگاه خودرو تهران افزود: پیش از نمایشگاه مشکلاتی در ثبت سفارش‌ها و خرید خودرو بود که باتدبیر دولت و راه‌اندازی سامانه ثبت سفارش خودرو این مشکل رفع شد.

این فعال صنعت خودرو با اشاره به بازار ۲۵ میلیون دستگاهی خودرو در ایران، گفت: ایران دوازدهمین کشور تولیدکننده خودرو در دنیا است و این آمار و ارقام بیانگر اهمیت این صنعت در کشور است.

عاجزی همچنین مردم اصفهان را علاقه‌مند به بازار خودرو دانست و گفت: در این نمایشگاه مهم‌ترین تولیدکنندگان داخلی و وارد کنندگان خودروهای خارجی حضور دارند و تجمع این دو  در یک فضای نمایشگاهی می‌تواند رضایت مردم را جلب کند.

مدیر ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت ستاره ایران نیز در ادامه این نشست با تأکید بر جذابیت نمایشگاه اصفهان و پتانسیل بالای این نمایشگاه، اظهار کرد: اصفهان دومین برند نمایشگاهی کشور بعد از تهران است و خودروسازان داخلی و فعالان صنعت خودرو نباید از ظرفیت‌های این استان در معرفی محصولات خود غافل شوند چراکه اصفهان نقش پررنگی در آینده صنعت خودروسازی خواهد داشت.

احمد روحی افزود: برند بنز با تمام قوا در ایران فعال است و سیاست این  شرکت تولید مدل‌های مختلف مرسدس بنز و افزایش خدمات با حمایت کمپانی مادر است.

وی از حضور برند بنز در نمایشگاه خودرو سال آینده اصفهان خبر داد و گفت: جدیدترین خدمت شرکت ستاره ایران گارانتی خودروهای کارکرده مرسدس بنز است که مشتریان می‌توانند  با مراجعه به شرکت ستاره ایران و پایگاه اینترنتی شرکت از این خدمات استفاده کنند.

مدیر ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت ستاره ایران، نماینده انحصاری بنز در ایران ادامه داد: در خصوص واردات بنز بر اساس قانون و استقبال بازار عمل می‌کنیم اما هدف نهایی ما تولید بنز در داخل کشور است  که از سال آینده آغاز می‌شود.

روحی افزود: برنامه ما ارائه خدمات جدید به مشتریان است که از آن جمله می‌توان به تهیه سوییچ‌های یدک توسط و ارائه خدمات پس از فروش به بنز سواران اشاره کرد.

کد خبر 335677

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.