خط و نشان استقلال و صنعت نفت/ ادامه روند خوب نفت تهران

هفته بیست و یکم لیگ برتر با پیروزی‌های پرگل صعنت نفت و استقلال در آستانه نیمه نهایی جام حذفی پیگیری شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در چارچوب رقابت‌های هفته بیست و یکم لیگ برتر فوتبال، امروز چهار دیدار برگزار شد.

در نخستین دیدار، گسترش فولاد در ورزشگاه بنیان دیزل میزبان نفت تهران بود که در نهایت این دیدار با تساوی یک بر یک به پایان رسید. مسیح زاهدی در دقیقه ۴۴ برای گسترش فولاد و امین منوچهری در دقیقه ۶۸ برای نفت گلزنی کردند. نفت تهران که در سه بازی گذشته نیز با هومن افاضلی نتایج خوبی گرفته بود، در این دیدار هم یک امتیاز ارزشمند کسب کرد تا ضمن صعود یک پله‌ای، جمع امتیازهای خود را با سرمربی جدید به عدد هشت برساند.

در دیگر دیدار مهم امروز استقلال در دیداری جنجالی با حساب چهار بر صفر مهمان خود پارس جنوبی جم را شکست داد. سرور جباروف در دقیقه ۶ از روی نقطه پنالتی، بهنام برزای در دقیقه ۳۱ و علی قربانی در دقایق ۴۸ و ۶۵ گل‌های استقلال را به ثمر رساندند.

اما سایپا که هفته گذشته نیز موفق شده بود تراکتورسازی را شکست دهد، در ادامه روند خوب خود موفق شد با تک گل مهدی ترابی در دقیقه ۶۴ از سد پدیده مشهد بگذرد.

در آخرین دیدار امروز نیز صنعت نفت در ورزشگاه تختی آبادان به مصاف سپیدرود رشت رفت و در نهایت با نتیجه سه بر صفر به پیروزی رسید. لوسیانو پریرا در دقیقه ۳۵، مگنو باتیستا در دقیقه ۳۶ و کرار جاسم در دقیقه ۳۹ گل‌های صنعت نفت را در عرض چهار دقیقه به ثمر رساندند.

تیم‌های صنعت نفت آبادان و استقلال روز ۱۰ بهمن در دیدار نیمه نهایی جام حذفی به مصاف هم می‌روند و پیروزی‌های پرگل این دو تیم در دیدارهای امروز نشان از آمادگی بالای آن ها در آستانه این بازی دارد.

کد خبر 335674

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.