سپاهان جوان‌ترین تیم دور رفت/ مدعی قهرمانی هستیم

سرمربی تیم والیبال نشسته بانوان سپاهان گفت: تیم جوان و خوبی داریم و با توجه به اینکه فرصت زیادی برای بستن تیم و تمرین داشتیم برای قهرمانی می‌جنگیم.

مریم کریمی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا در مورد شرایط تیمش و صعود به مرحله نهایی لیگ برتر والیبال نشسته بانوان، اظهار کرد: در دور رفت مسابقات لیگ برتر امسال ۱۲ تیم در دو گروه شش تیمی با هم به رقابت پرداختند که در نهایت از هر گروه سه تیم به مرحله نهایی صعود کردند.

وی ادامه داد: در دور برگشت که مرحله نهایی لیگ برتر مسابقات است شش تیم با یکدیگر به صورت دوره‌ای رقابت می‌کنند تا در نهایت تیم‌های برتر مشخص شوند.

کریمی افزود: سال گذشته با وجود اینکه تیم خیلی دیر و در مدت ۱۰ روز بسته شد مقام قابل قبولی به دست آوردیم و نایب قهرمان لیگ برتر شدیم و  ذوب‌آهن نیز قهرمان شد.

سرمربی تیم والیبال نشسته بانوان سپاهان تصریح کرد: امسال فرصت بیشتری برای بستن تیم داشتیم و از ابتدای امسال در تدارک جذب بازیکن بودیم و توانستیم بازیکنان جوان بیشتری جذب کنیم که سه نفر از آن‌ها غیربومی و از استان‌های تبریز، زنجان و گیلان هستند. همچنین درنظر داریم یک بازیکن غیربومی دیگر نیز در دور نهایی به تیم اضافه کنیم. امسال تیم جوان و خوبی داریم و در دور رفت در گروه خودمان به‌عنوان جوان‌ترین تیم شناخته شدیم.

کریمی گفت: ماهیت رشته والیبال نشسته طوری است که تا در میدان مسابقه قرار نگیریم نمی‌توان نتیجه نهایی بازی را پیش‌بینی کرد. مدعیان دور نهایی مسابقات تیم‌های خراسان رضوی، شهید حججی کرمان، سپاهان و ذوب‌آهن هستند که هر کدام برای قهرمانی می‌جنگند.

وی در مورد شرایط تیم همشهری خاطرنشان کرد: ذوب‌آهن تیم خوبی است و هم بازیکنان بومی خوبی در اختیار دارد و هم بازیکنی که از شهرکرد جذب کرده قوی هستند.

سرمربی تیم والیبال نشسته بانوان سپاهان اظهار کرد: مسابقات دور برگشت از ۱۷ بهمن ماه به مدت دو روز به میزبانی تهران برگزار می‌شود. پس از استراحت یک هفته‌ای، تمریناتمان را با حضور هشت بازیکن بومی تیم از نیمه دی ماه شروع کرده‌ایم و از ۹ تا ۱۵ بهمن ماه در ورزشگاه صفاییه مبارکه اردو داریم که بازیکنان غیربومی هم به ترکیب تیم اضافه می‌شوند و تمریناتمان را در دو نوبت صبح و بعدازظهر انجام می‌دهیم و برای حضور در دور نهایی عازم تهران می‌شویم.

حرکت والیبال نشسته بانوان به سمت جوانگرایی

کریمی در مورد سطح مسابقات والیبال نشسته بانوان گفت: رقابت در رشته والیبال نشسته بانوان نسبت به ۱۰ سال گذشته رشد زیادی کرده و هر سال سطح تیم‌ها پیشرفت می‌کند چون خروجی دوره‌های استعدادیابی‌ که در استان‌های مختلف برگزار می‌شود نیروهای جوان زیادی هستند که وارد تیم‌ها می‌شوند.

وی در مورد مصدومیت کاپیتان تیمش، گفت: زینب ملکی در بازی مقابل کرمان دچار آسیب‌دیدگی شد. معلولیت ملکی مادرزادی است و چند سال گذشته عمل پروتز انجام داده است و چون پس از گذشت چند سال پروتزها فرسوده می‌شوند باید دوباره مورد عمل جراحی قرار گیرد، اما الان به دلیل اینکه مسابقات در پیش است، فیزیوتراپی انجام می‌دهد تا پس از پایان بازی‌ها جراحی کند.

سرمربی تیم والیبال نشسته بانوان سپاهان از مسئولان باشگاه سپاهان که با وجود شرایط بد اقتصادی، دو سال است از تیم والیبال نشسته بانوان حمایت می‌کند تا بتوانند حضور پررنگی در مسابقات لیگ برتر داشته باشند تشکر کرد.

کد خبر 335261

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.