کمالوند: توان خود را برای جام حذفی ذخیره کرده‌ایم

سرمربی تیم فوتبال نفت آبادان گفت: مجبور شدیم به چند بازیکن تیم استراحت بدهیم و توان خود را برای جام حذفی نگه داشته‌ایم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، فراز کمالوند عصر امروز (پنجشنبه) و پس از شکست دو بر یک تیمش برابر ذوب‌آهن در هفته بیستم لیگ برتر فوتبال، در نشست خبری این دیدار اظهار کرد: ابتدا به ذوب‌آهن که آماده‌ترین تیم نیم‌فصل دوم لیگ است تبریک می‌گویم. در نیمه نخست یک موقعیت گلزنی هم به حریف ندادیم، اما در نیمه دوم یک لحظه شادکام از زمین خارج شد و ۱۰ نفره شدیم و به همین دلیل گل نخست را دریافت کردیم. در ادامه برای جبران این گل جلو کشیدیم که در ضدحمله گل دوم هم وارد دروازه ما شد.

وی افزود: به دلیل فشردگی مسابقات این فصل مجبور شدیم به چند بازیکن تیم استراحت بدهیم و توان خود را برای جام حذفی نگه داشته‌ایم. از پنجم تا هجدهم بهمن باید چهار دیدار برگزار کنیم و به اجبار باید به برخی بازیکنان استراحت می‌دادیم و چاره‌ای جز تقسیم انرژی خود نداریم. در پایان فصل رتبه‌ای تک رقمی خواهیم داشت و دیگر فرقی نمی‌کند ششم شویم یا هفتم. به نیمه‌نهایی جام حذفی رسیده‌ایم و موفقیت در این مسابقات برایمان مهم‌تر است.

کمالوند ادامه داد: باید واقع‌گرا باشیم و نمی‌توانیم از راه لیگ برتر به سهمیه آسیایی برسیم و توان جنگیدن در دو جام را نداریم. پرسپولیس، استقلال و فولاد خوزستان شانس بیشتری برای کسب سهمیه آسیایی از لیگ برتر دارند.

سرمربی تیم فوتبال نفت آبادان در مورد اینکه آیا حساب کردن روی جام حذفی، نوعی ریسک نیست، گفت: قبول دارم که ریسک می‌کنم و اگر خدای ناکرده مقابل استقلال در جام حذفی نتیجه نگرفتیم، تمام توان خود را روی لیگ خواهیم گذاشت، اما در حال حاضر عقل حکم می‌کند که تمام تمرکزمان روی جام حذفی باشد.

کد خبر 335023

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.