صداقت، عامل ماندگاری نام حجت الاسلام مظاهری شده است

تیران و کرون-استاد حوزه علمیه اصفهان گفت: صداقت در کار و رفتار، عامل ماندگاری نام حجت الاسلام مظاهری شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان تیران و کرون، حجت الاسلام مهدی گرجی در آیین گرامیداشت رحلت حجت الاسلام مظاهری در حسینه قدیم تیران به ابعاد شخصیتی این عالم ربانی اشاره کرد و گفت: صداقت و اخلاص در عمل یکی از ویژگی‌های بارز حجت الاسلام مظاهری در دوران زندگی و در ابعاد مختلف کاری ایشان بود.

وی افزود: صداقت در کار و رفتار عامل ماندگاری نام حجت الاسلام مظاهری شده است و به دلیل صداقت و اخلاص در عمل در بین مردم جایگاه مهمی داشت که چنین با شکوه پیکرش در اصفهان تشییع شد.

استاد حوزه علمیه اصفهان، حجت الاسلام مظاهری را شخصیتی فراجناحی عنوان کرد و افزود: خدمت به مردم باید فارغ از نظر و سلیقه شخصی و به دور از مسائل سیاسی و جناحی باشد، این چنین خدمت صادقانه ای در رفتار ایشان به خوبی دیده می شد.

وی خاطرنشان کرد: حجت الاسلام مظاهری نگاه جامعی نسبت به نیازهای کشور داشت که تلاش های ایشان در عرصه های فرهنگی، عام المنفعه، آموزشی و معنوی مشهود است و راه اندازی خیریه، تاسیس دارالقرآن، تاسیس دانشگاه علوم قرآنی، راه اندازی مدرسه قرآنی و ترویج دعای ابوحمزه از جمله خدمات گسترده او بود.

حجت الاسلام گرجی اضافه کرد: مرحوم مظاهری از ظرفیت منبرها برای جذب به کار خیر و خدمت به مردم استفاده کرد و تنها به سخنرانی و ذکر مصیبت اکتفا نکرد.

وی فضل علمی را از دیگر شاخصه های رفتاری و شخصیتی حجت الاسلام مظاهری دانست و گفت: ایشان به درس خواندن و به فعالیت علمی و پژوهشی توجه جدی داشت.

کد خبر 334923

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.