داستان‌خوانی در کافه تئاتر

چهاردهمین نشست از سلسله نشست‌های داستان‌خوانی کافه تئاتر، با خوانش داستان "آب زیر نور آباژورها" نوشته فیروزه گلسرخی برگزار می‌شود.

مدیر کافه تئاتر اصفهان در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: سلسله جلسات داستان خوانی کافه تئاتر به مدت دو سال است که هر دو هفته یکبار در روزهای دوشنبه برگزار می شود و در هر جلسه به خوانش یک داستان و تحلیل و بررسی آن می‌پردازد. هدف از برگزاری این جلسات فراهم کردن فرصتی برای تعامل فرهنگی میان هنردوستان است و اینکه "کافه" به معنای واقعی خود در این زمینه نزدیک شود.

اسدالله درخشان افزود: در این جلسات یک نفر به خوانش داستان می پردازد و بعد حاضران به گفت و گو درباره آن می نشینند. گاهی اگر میسر باشد از نویسنده کتاب دعوت می شود تا در جلسه حاضر شود، اما گاهی این امکان فراهم نیست و جلسه بدون حضور نویسنده برگزار می شود. همچنین حضور در این جلسات برای عموم علاقمندان آزاد و رایگان است.

وی از خوانش داستان "آب زیر نور آباژورها" در جلسه چهاردهم داستان خوانی کافه تئاتر خبر داد و گفت: کتاب "آب زیر نور آباژورها" نوشته فیروزه گلسرخی، نویسنده ای شناخته شده است که آثار مختلف و خوبی از او منتشر شده و به نامی آشنا برای مخاطبان داستان تبدیل شده است. در این نشست کتاب "آب زیر نور آباژورها" توسط نغمه شوقی خوانش می شود و سپس حاضران به تحلیل و بررسی آن می پردازند.

درخشان خاطرنشان کرد: این نشست روز دوشنبه ۲۵ دی ماه ساعت ۱۷ و سی دقیقه در محل کافه تئاتر واقع در خیابان چهارباغ عباسی، سرای هشت بهشت برگزار می شود.

کد خبر 334701

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.