اقتصاد مقاومتی نسخه شفا بخش در برابر تحریم بیگانگان

گلپایگان- امام جمعه گلپایگان گفت: ایران کشوری مستعد و برخوردار است و با استفاده از منابع داخلی نباید گذاشت تحریم‌ دشمنان اثر کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان گلپایگان، آیت اله سید علی طهماسبی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه، اظهار کرد: پس از همایش عظیم حج تمتع که هر سال از سوی مسلمانان برگزار می‌شود، نماز جمعه نیز همایش هفتگی مسلمانان است.

وی گفت: تجربه برجام نشان داد که آمریکا غیر قابل اعتماد است و  ضروری کشورهای اسلامی آرمان فلسطین را که خط قرمز خود بدانند و از حق مردم فلسطین در مقابل آمریکا دفاع کنند.

امام جمعه گلپایگان تصریح کرد: شهید آیت اله نواب صفوی و دیگر فداییان اسلام در بیداری ملت و زمینه سازی انقلاب اسلامی نقش به سزایی داشتند.

وی گفت: آموزش و پرورش اهمیت به سزایی در تعلیم و تربیت فرزندان دارد و اگر بخواهیم جوانان متدینی تحویل جامعه دهیم باید نیازهای آموزش و پرورش برطرف شود.

طهماسبی ادامه داد: شوراهای آموزش و پرورش در کیفی سازی و برطرف کردن مشکلات مانند گذشته با آموزش و پرورش همکاری لازم را داشته باشند.

وی گفت: به گفته مقام معظم رهبری رفع مشکلات و توجه به اقشار آسیب‌پذیر باید در دستور کار مسؤولان قرار گیرد تا دشمنان با سو استفاده از مشکلات اقتصادی در کشور آشوب به راه نیاندازند.

امام جمعه گلپایگان تأکید کرد: ایران کشوری مستعد و برخوردار است و باید با استفاده از منابع داخلی نباید گذاشت تحریم‌ دشمنان اثر کند.

وی ادامه داد: اقتصاد مقاومتی نسخه شفا بخشی که نمی‌گذارد کشور به بیگانگان وابسته باشد./

کد خبر 334469

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.