رفع مشکلات در زمان کوتاهی امکان پذیر نیست

تیران-امام جمعه شهرستان تیران و کرون گفت: خروج از بعضی مشکلات کشور نیازمند زمان زیاد و عزم همگانی بین مردم و مسئولان است.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان تیران و کرون، حجت الاسلام و المسلمین حسین رشیدیان در خطبه های نماز عبادی وسیاسی جمعه این هفته تیران با اشاره به سخنان رهبر انقلاب در دیدار با مردم قم اظهار کرد: برخی از مردم خواستار تذکر رهبر انقلاب به مسئولان برای رسیدگی به مشکلات را داشته اند که ایشان فرمودند بیش از ۱۰ برابر جلسات عمومی به صورت خصوصی به مسئولان تذکر می دهم.

وی افزود: رهبر انقلاب در جلسات مختلف به مسئولان در تمامی رده ها برای خدمت به مردم تذکر می دهند، اما مشکلات به قدری است که در بدنه اجرا و عمل سختی هایی دارد و در یک مقطع زمانی کوتاه رفع مشکلات برای مسئولان امکان پذیر نیست.

امام جمعه شهرستان تیران و کرون با بیان اینکه نباید خدمت و تلاش های مسئولان را مورد بی مهری قرار دارد، تصریح کرد: خروج از بعضی مشکلات کشور نیازمند زمان زیاد و عزم همگانی بین مردم و مسئولان است تا اینکه مشکلات رفع شود و مدل و برنامه برای رفع مشکلات در هر خصوص هر معضل و چالش متفاوت است.

وی ادامه داد: همه مسئولان نسبت به مشکلات بی تفاوت نیستند ولی برخی از مسئولان در فعالیت خود کوتاهی دارند که این کوتاهی ها باید از بین برود و به مردم خدمت شود و گلایه هایی که نسبت به معیشت، اشتغال، مسائل اجتماعی و خدماتی از سوی مردم وجود دارد پاسخ داده شود.

حجت الاسلام رشیدیان به سالروز فرار شاه از ایران اشاره کرد و گفت: بی توجهی به مردم، حکومت ظالمانه، توهین به مقدسات و ارزش های اسلامی و تعصبات مذهبی مردم، وابستگی به کشورهای ظالم دنیا مانند آمریکا و اسرائیل از عوامل مهم در شکست حکومت شاه بود که مردم علیه آن ها قیام کردند.

وی اضافه کرد: حکومت ها باید مشروعیت داشته باشند و بر اساس یک مشروعیت فعالیت کنند که در حال حاضر جمهوری اسلامی ایران با مشروعیت دینی و حاکمیت ولایت فقیه و ارزش های دینی به عنوان مبنای و پایه مدیریت فعالیت خود را ادامه می دهد.

امام جمعه شهرستان تیران و کرون خاطرنشان کرد: مردم در کشور ایران در انتخاب مسئولان خود نقش موثری دارند و در انتخاب رهبر انقلاب به صورت غیرمستقیم و با واسطه مجلس خبرگان رهبری نقش خود را ایفا می کنند و مردم سالاری دینی به صورت کامل در کشور حاکم و رهبر انقلاب هم این مردم سالاری دینی را قبول دارد و همواره  از دولت ها که برگرفته از رای مردم است، حمایت می کند.

کد خبر 334457

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.