رجب‌زاده: امیدوارم هر روز از تعداد بیماران سرطانی کاسته شود

مهاجم تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: امیدوارم هر روز از تعداد بیماران سرطانی کم شود و بتوانند با بیماری خود مبارزه کنند.

مهدی رجب‌زاده در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، در مورد حضور در مراسم افتتاحیه مسابقات فوتسال جام امید، اظهار کرد: با توجه به بازی حساس دربی بسیار خوشحالم که این امکان از طریق باشگاه فراهم شد که در این مراسم حضور پیدا کنیم. امیدوارم حضور من و امثال من باعث ایجاد دلگرمی و امیدواری بیماران سرطانی باشد که با این بیماری دست و پنجه نرم می‌کنند و از خداوند متعال می‌خواهم تمام بیماران را شفا دهد و هر روز از تعداد بیماران سرطانی کم شود.

وی در مورد پیام خود برای بیماران سرطانی گفت: به هر حال در زندگی مشکلات زیادی وجود دارد و باید ایستاد و جنگید. البته عوامل زیادی در ایجاد این روحیه موثر است و امیدوارم این افراد بتوانند با بیماری خود مقابله کنند و پیروز میدان باشند. افرادی وجود دارند که توانسته‌اند با اقتدار پیروز این میدان شوند.

رجب‌زاده در مورد اینکه فکر می‌کند در بازی امروز موفق به گلزنی شود، اظهار کرد: هنوز نمی‌دانم که جزء ترکیب تیم هستم یا نه، اما اگر در ترکیب قرار گرفتم تمام تلاشم را می‌کنم که تیم نتیجه مطلوب بگیرد. ضمن اینکه می‌دانیم بازی بسیار سختی پیش رو داریم و امیدوارم مثل همیشه بازی سپاهان و ذوب‌آهن بازی زیبایی باشد.

کد خبر 334456

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.