آذری: ورزشکاران نقش مهمی در حمایت از بیماران سرطانی دارند

مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن گفت: در تمام دنیا ورزشکاران نقش مهمی در مسایل فرهنگی و اجتماعی از جمله حمایت از بیماران مبتلا به سرطان دارند.

سعید آذری در حاشیه مراسم افتتاحیه مسابقات فوتسال جام امید در اصفهان به خبرنگار ایمنا گفت: یکی از رسالت‌های باشگاه‌های ورزشی، نه تنها در سطح کشور بلکه در سطح دنیا توجه به مسایل اجتماعی و شرکت در چنین مراسم‌هایی است و در تمام دنیا ورزشکاران نقش بسزایی را در این امر ایفا می‌کنند.

وی ادامه داد: باشگاه فرهنگی ورزشی ذوب‌آهن همیشه در اقدامات فرهنگی پیش قدم بوده است و امروز هم بسیار خوشحالم که به همراه قهرمانان این باشگاه در این مراسم حضور داشتیم و امیدوارم تمام باشگاه‌های فرهنگی ورزشی کشورمان نگاه تأثیرگذارتری به مباحث فرهنگی و اجتماعی داشته باشند.

آذری افزود: مایه افتخار است که در کنار این افراد که با یک بیماری لاعلاج در حال مبارزه هستند، حضور داریم و تلاش می‌کنیم به آنها روحیه بدهیم و بگوییم در کنارشان هستیم. امیدوارم ورزش به عنوان یک عامل تأثیرگذار بتواند به بیماران مبتلا به سرطان کمک کند که بر بیماری خود غلبه کنند.

وی در مورد پیام خود به بیماران سرطانی گفت: پیام دادن آسان‌تر از مبارزه کردن است. کسی که دچار سرطان می‌شود با زندگی خود بازی می‌کند، اما چیزی که می‌توانم بگویم این است که با ورزش کردن و با داشتن روحیه بهتر می‌توانند با امیدواری بیشتری با بیماری خود مبارزه کنند و برای تمام افرادی که در حال جنگیدن با این بیماری هستند آرزوی توفیق و پیروزی دارم.

مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن در مورد دربی فوتبال اصفهان نیز اظهار کرد: بهتر است درباره این موضوع در محل رقابت صحبت کنیم و اینجا محل کار فرهنگی است، اما قطعاً شاهد بازی زیبایی خواهیم بود.

کد خبر 334432

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.