برگزاری «از عشق تا دمشق» در نجف آباد

نجف آباد- دوازدهمین گرامیداشت شهدای عرفه و سومین یادواره شهدای مدافع حرم شهرستان نجف آباد برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان نجف آباد، دوازدهمین گرامیداشت شهدای عرفه و سومین یادواره شهدای مدافع حرم شهرستان نجف آباد با حضور جمعی از خانواده شهدا، مسئولان شهرستان و جانشین سازمان بسیج در سالن شهروند فرهنگسرای خارون برگزار شد.

سردار علی فضلی در سخنانی با گرامیداشت سالروز عملیات کربلای پنج تصریح کرد: نجف آباد سرداران و شهدای شاخصی در عرصه های مختلف دارد که در طول سال های دفاع مقدس و پس از آن، توانستند تاثیرات قابل توجهی بر اذهان عمومی داشته باشند.

وی با بیان بخشی از سخنان مقام معظم رهبری در خصوص ویژگی های لشکر هشت نجف اشرف اظهار کرد: سردار شهید احمد کاظمی با بنیان گذاشتن این لشکر همیشه پیروز منشا برکات زیادی در عملیات های مختلف شد و پس از جنگ نیز مسئولیت قرارگاه حمزه سید الشهدا به عنوان مهمترین مجموعه مقابله کننده با ضدانقلاب سنتی و جدید را عهده دار شد.

جانشین نیروی بسیج خاطرنشان کرد: احمد کاظمی در مقطع فرماندهی نیروی هوایی سپاه نیز عملکرد درخشانی داشت و بخش قابل توجهی از قدرت بازدارندگی امروز ایران در عرصه موشکی را باید مدیون مدیریت شهید احمد کاظمی دانست.

وی با اشاره به اغتشاشات اخیر گفت: هدف اصلی دشمن، ایجاد تفرقه بین اقشار مختلف مردم و فاصله انداختن بین ملت و رهبری است، فتنه اخیر، نخستین و آخرین نمونه از توطئه های دشمنان نبود و باید نسبت به طراحی های آینده دشمنان نیز هوشیار باشیم.

در ادامه سیف الله رشید زاده فرمانده لشکر زرهی هشت نجف اشرف در سخنانی با اشاره به سوابق ایثارگری نجف آباد در سال های انقلاب و دفاع مقدس گفت: چنین یادواره‌هایی باید در سطح شهرستان نیز برگزار شود.

به گزارش ایمنا،  خانواده شهدای مدافع حرم لشکر زرهی هشت نجف اشرف، وابستگان شهدای گردان فاطمیون شهرستان و خانواده شهید حججی از جمله مهمانان ویژه برنامه بودند.

تقدیر از خانواده شهید سجاد شاهسنایی که در اغتشاشات اخیر به شهادت رسید، بخش  دیگری از برنامه را تشکیل می داد.

کد خبر 334419

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.