رحیمی: زمینی به ساخت سرای ورزشکاران بیماران خاص اختصاص یابد

رییس هیأت ورزش بیماران خاص و پیوند اعضای استان اصفهان گفت: از اداره کل ورزش و جوانان استان درخواست می‌کنم مکانی به ساخت سرای ورزشکاران بیماران خاص و پیوند اعضا اختصاص یابد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، قاسمعلی رحیمی صبح امروز در مجمع انتخاباتی هیأت بیماران خاص و پیوند اعضای استان اصفهان، اظهار کرد: برنامه‌های هیأت را با سه رویکرد توانبخشی، ورزش همگانی و ورزش قهرمانی در سه برهه زمانی کوتاه‌مدت، میان‌مدت و بلندمدت پیش‌بینی کرده‌ایم.

وی ادامه داد: فاز نخست که به مدت سه ماه اجرا می‌شود، فاز مطالعاتی است که با همفکری و برگزاری جلسات متعدد با پیشکسوتان، مربیان و ورزشکاران و استفاده از نظرات و تفکرات آنان تقویم سالیانه هیأت را با رویکرد رفع مشکلات تنظیم می‌کنیم.

رحیمی افزود: در فاز دوم، کمیته‌های متعدد درون‌ سازمانی و برون سازمانی، کمیته‌های اقتصادی، فرهنگی، پیشکسوتان، مربیان، داوران و کمیته نظارتی و مشورتی تشکیل می‌شود. همچنین اجرای تقویم ورزشی سالیانه، گسترش ورزش در شهرستان‌ها و فعال کردن هیأت‌های شهرستانی را در دستور کار داریم.

رییس هیأت ورزش بیماران خاص و پیوند اعضای استان اصفهان خاطرنشان کرد: در فاز پایانی برنامه‌های خود نیز، در تلاش برای تحقق شعار آموزش ماهیگیری به جای اهدای ماهی به ورزشکاران هستم. از اداره کل ورزش و جوانان استان درخواست می‌کنم مکانی به ساخت سالن اختصاصی به نام سرای ورزشکاران بیماران خاص و پیوند اعضای استان اختصاص یابد و برای ساخت این سالن، از ظرفیت‌های موجود در بخش صنعت، اصناف، بازاریان و خیران استان استفاده خواهیم کرد تا بستری برای فعالیت ورزشکاران با تعامل پیشکسوتان ایجاد شود.

رحیمی تصریح کرد: با چشم باز مسئولیت هیأت بیماران خاص و پیوند اعضای استان اصفهان را قبول کردم و می‌دانم این هیأت به دلیل نوع مخاطبانش با دیگر هیأت‌های ورزشی تفاوت زیادی دارد.

وی گفت: هیأت بیماران خاص و پیوند اعضا پنج نوع بیماری را پوشش می‌دهد که هر بیماری شش تا هفت رشته ورزشی را شامل می‌شود. به تمام کسانی که در این مجمع به من رأی دادند قول می‌دهم تمام وقتم را در اختیار آنها بگذاریم و هر کمکی از دستم برآید برای ورزشکاران این هیأت انجام دهم.

رییس هیأت ورزش بیماران خاص و پیوند اعضای استان اصفهان اظهار کرد: در نخستین گام قصد دارم مکانی را برای تشکیل جلسات و انجام امور اداری هیأت در نظر بگیرم. بار دیگر از اداره‌کل ورزش و جوانان استان اصفهان می‌خواهم زمینی را در اختیار ما بگذارد تا سرای ورزشکاران بیماران خاص و پیوند اعضا با کمک خیران ساخته شود تا در دو یا سه سال آینده ورزشکاران این هیأت بتوانند در مکانی اختصاصی به فعالیت بپردازند.

کد خبر 334309

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.