برگزاری سومین سمینار بزرگ مدیران الماسی در اصفهان

سومین سمینار بزرگ مدیریت عالی تجارت و کسب و کار پنجم بهمن ماه جاری اصفهان با حضور تعدادی از مدیران عالی اصفهان در محل مرکز همایش های بین المللی سیتی سنتر برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا نایب رییس اتاق اصناف اصفهان  امروز در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: حضور مدیران و افراد با تجربه در چنین همایشی به طور قطع منشأ اثر خواهد بود و باید این همایش‌ها افزایش یابد.

هوشنگ شیشه بران افزود: با توجه به شرایط و مشکلات اقتصادی پیش روی کشور امیدواریم با آموزش‌های مدیران و اساتید بتوان از این مشکلات عبور کنیم.

مدیرعامل نمایشگاه‌های بین المللی استان اصفهان نیز در این جلسه، اظهار کرد: کمک به رونق کسب و کار یکی از دغدغه‌های شرکت نمایشگاه است و فعالیت موسسه فن آوران حکیم در این راه نیز ستودنی است.

علی یارمحمدیان با اشاره به ساخت نمایشگاه بزرگ اصفهان، افزود: کلنگ ساخت پروژه نمایشگاه بزرگ اصفهان از سال ۹۴ به زمین زده شد و همزمان با ورود من به این شرکت، ساخت این پروژه متوقف شده بود.

مدیر دپارتمان روانشناسی موسسه آموزشی عالی فن‌آوران حکیم نیز با اشاره به اینکه امروزه باید علوم خود را به‎روز رسانی کنیم، گفت: در صورتی که این مهم عملی شود خواهیم دید که مشکلات اقتصادی نیز رفع می‌شوند.

قربانی افزود: بنا داریم با ارائه آموزش‌های نوین در عرصه بازاریابی که موضوع مهمی در تجارت و کسب و کار است از مشکلات اقتصادی عبور کنیم.

این استاد دانشگاه ادامه داد: موسسه فن‌آوران حکیم فعالیت‌های آموزشی خود را از سال ۷۰ آغاز کرده و در این راه از اساتید مجربی به منظور ارتقاء علم دانش آموختگان استفاده کریم تا روش‌های نوین تجارت در اکوسیستم اقتصادی جاری شود.

گفتنی است؛ در گردهمایی قرار است با حضور اساتید و مدیران برتر استانی آموزش‌های نوینی به منظور توانمندسازی کسب و کارها ارائه شود تا بتوان با این آموزش‌ها از دالان پر پیچ و خم اوضاع اقتصادی امروز خارج شویم.

کد خبر 334307

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.