پیشنهاد تشکیل کمیته بیماران پیوند اعضا به فدراسیون جهانی

دبیر فدراسیون ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا گفت: به فدراسیون جهانی پیشنهاد تشکیل کمیته بیماران پیوند اعضا را ارایه کرده‌ایم تا شرایط حضور ورزشکاران در مسابقات بین‌المللی نیز فراهم شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهین فرهاد ‌زاد صبح امروز در مجمع انتخاباتی هیأت بیماران خاص و پیوند اعضای استان اصفهان، اظهار کرد: هیأت بیماران خاص و پیوند اعضای استان اصفهان با تلاش عباس یزدان‌پناه، رییس فقید این هیأت در سال‌های زیادی مقام نخست هیأت‌های کشور را از آن خود کرد. مرحوم یزدان‌پناه به عنوان یک الگو و رهبر در بخش بیماران خاص زحمات زیادی کشید و راهنمایی‌ها و کمک‌های زیادی به افراد مختلف انجام داد.

وی با قدردانی از تلاش‌های سرپرست و دبیر هیأت ورزش بیماران خاص و پیوند اعضای استان اصفهان، افزود: داریوش باقری فردی منطقی، دلسوز و مهربان است که سال‌های زیادی برای این هیأت زحمت کشید. وی مشکلات را به خوبی می‌شناسد و برای رفع آنها تلاش می‌کند و همواره تلاش‌های او را تحسین می‌کنم.

فرهاد زاد ادامه داد: فدراسیون و هیأت بیماران خاص و پیوند اعضا پرهزینه است و باید از سوی همگان مورد حمایت قرار گیرد.

دبیر فدراسیون ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا تصریح کرد: ورزشکاران این فدراسیون و هیأت‌های استانی باید از سوی تمام فدراسیون‌ها و هیأت‌های ورزشی مورد حمایت قرار گیرند تا بتوانند فعالیت‌های خود را انجام دهند.

وی افزود: نیازمند کمک هیأت‌های مختلف استانی هستیم، همانطور که فدراسیون بیماران خاص و پیوند اعضا در حال حاضر از سوی دیگر فدراسیون‌ها حمایت می‌شود.

فرهاد زاد تأکید کرد: فاطمه هاشمی رفسنجانی، رییس فدراسیون بیماران خاص و پیوند اعضا علاقه زیادی به حضور در این مجمع داشت، اما به دلیل سالگرد درگذشت پدرش نتوانست امروز در مجمع حضور داشته باشد، اما در اسرع وقت برای برگزاری جلسه‌ای با استاندار و مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان به اصفهان سفر خواهد کرد تا شرایطی را برای بیماران و ورزشکاران فراهم آوریم که بتوانند بهتر از گذشته به فعالیت‌های خود ادامه دهند.

وی گفت: به درخواست ورزشکاران پیوند اعضا، پیشنهاد تشکیل کمیته بیماران پیوند اعضا را به فدراسیون جهانی ارایه داده‌ایم تا پس از تشکیل این کمیته، شرایط حضور ورزشکاران در مسابقات بین‌المللی نیز فراهم شود.

کد خبر 334301

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.