اشتغال مهمترین دغدغه معلولان اصفهان است

مدیرکل حوزه استاندار اصفهان گفت: بزرگترین دغدغه‌های بهزیستی اشتغال معلولان، مناسب‌سازی شهری و تکریم خیرین است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سعید صادقی، در آیین تکریم و معارفه مدیرکل بهزیستی استان اصفهان ضمن قدردانی از کارکنان بهزیستی اظهار کرد:  با تمام تلاش‌ها و فعالیت‌ها هنوز هم کارهای نکرده بسیاری در این حوزه وجود دارد که باید به آنها پرداخت.

وی با قدردانی از تمام مددجویان بهزیستی ابراز داشت: همکاران من در بهزیستی و مددجویان ما، خانواده بزرگ بهزیستی را تشکیل داده‌اند و در این مدت هیچ کدام همکاری خود را از ما دریغ نکردند.

مدیرکل حوزه استاندار اصفهان با اشاره به مهمترین دغدغه‌های خود در بهزیستی استان اصفهان تصریح کرد: بزرگترین مشکلات این حوزه اشتغال معلولان، مناسب‌سازی شهری و تکریم خیرین از بزرگترین دغدغه‌های ما در بهزیستی بود که هنوز هم این ۳ حوزه جای کار دارد و باید برای تحقق آنها تلاش کرد.

ساماندهی زنان آسیب دیده نیازمند تعاملات درون استانی است

مرضیه فرشاد، مدیرکل  بهزیستی استان اصفهان نیز در اد امه این آیین با بیان اینکه در سال ۸۱ در بهزیستی استان با ۶۰ ریزفعالیت روبرو بودیم، اظهار کرد: این در حالی است که امروز با چیزی بالغ بر ۱۵۰ ریزفعالیت تعریف شده برای این سازمان روبرو هستیم.

وی عنوان کرد: امروز به واسطه اعتمادی که به بهزیستی اصفهان شده تکالیف زیادی در حوزه‌های عام و بخش‌های تخصصی و حمایتی برای آن درنظر گرفته شده است.

مدیرکل بهزیستی استان اصفهان با اشاره به اینکه یک سوم فعالیت بهزیستی در حوزه دولتی است، تصریح کرد: ۹۹ درصد خدمات ما با تکیه بر بخش غیردولتی و خیرین محترم استان انجام می‌شود.

وی با تقدیر از فعالان اجتماعی، خیرین استان و مدیریت‌های پیشین بهزیستی اصفهان گفت: ما خوشحالیم که دکتر صادقی را در مجموعه استانداری خواهیم داشت و امیدوارم من هم بتوانم در سالهای آتی با همین آبرومندی که وی امروز سمت خود را تحویل دادند من هم در راستای اهداف بلند خانواده بهزیستی تلاش کنم.

فرشاد در خصوص اولین اقدامات خود به عنوان مدیرکل بهزیستی استان اصفهان اظهار داشت: برای شروع در حوزه مناسب سازی شهری برای معلولان تلاش می‌کنم تا انشاالله بتوانیم شرایط خوبی برای دسترسی معلولان شهر ایجاد کنیم.

وی در حوزه ساماندهی زنان آسیب‌دیده گفت: در این مورد نیازمند تعاملاتی در استان هستیم و نتایج را اعلام خواهم کرد.

مدیرکل بهزیستی استان اصفهان در خصوص مهمترین هدف خود در بهزیستی استان اصفهان گفت:  به عنوان یک مدیر زن تمام تلاشم را برای موفقیت انجام می‌دهم تا بتوانم راه را برای تمام زنان تلاشگر استان باز کنم.

کد خبر 334028

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.