بهزیستی باید سازمانی سیاست‌گذار باشد

استاندار اصفهان گفت: سازمان بهزیستی باید یک سازمان ناظر و سیاست‌گذار باشد و تفکر و روحیه خیررسانی و تفکر مسئولیت‌پذیری را در جامعه افزایش دهد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محسن مهرعلیزاده پیش از ظهر یکشنبه در  آیین تکریم و معارفه مدیرکل بهزیستی استان اصفهان اظهار کرد: پست‌های اداری امانت‌هایی است که به دست افراد سپرده می‌شود و این هنر ماست که بتوانیم این فرصت‌ها را غنیمت بدانیم.

وی تصریح کرد: دکتر صادقی از مدیران لایق و توانمند ما با کوله باری از تجربه و تخصص است که زحمات بسیاری در این استان کشیده‌ و از این پس به عنوان مدیرکل دفتر استاندار فعالیت می کند.

استاندار اصفهان با اشاره به اینکه افراد سالم با توانایی کامل باید برای تامین زندگی تلاش کنند، گفت: این افراد باید به کسانی که به هر دلیلی دارای ناتوانی هستند کمک و یاری برسانند چرا که انسان به عنوان خلیفه الله همواره در آزمون است.

مهرعلیزاده با تاکید بر اینکه بهزیستی وظیفه بسیج کردن امکانات برای افراد با توانمندی کم را دارد، عنوان کرد: مدیریت چنین سازمانی نیازمند توان مدیریتی بالاست که فعالیت این نهاد قطعا بسیار با ارزش است.

استاندار در ادامه گفت: استان اصفهان دارای ۸۰۰ خیریه فعالی است که به صورت رسمی در حوزه‌های مختلف فعالیت می‌کنند و خوشبختانه سازمان‌های خیریه‌ای و سایر تشکل‌های مردمی فعالیت‌های خوبی در استان داشته‌اند.

وی با اشاره به اینکه باید به مسئولیت‌های اجتماعی افراد توجه بیشتری شود، گفت: سازمان بهزیستی باید یک سازمان ناظر و سیاست‌گذار باشد و تفکر و روحیه خیررسانی و تفکر مسئولیت‌پذیری را در جامعه افزایش دهد و قطعا چنین جامعه‌ای با یکدیگر مهربانتر و آسیب‌های کمتری خواهند داشت و رشد هم در چنین فضایی بیشتر اتفاق می‌افتد.

کد خبر 334023

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.