ادامه پیشروی استقلال/ ذوب‌آهن صعود کرد، سپاهان سر جایش ماند + جدول

در هفته‌ای که هر سه تیم بالای جدول برابر حریفانشان متوقف شدند، استقلال با کمک ذوب‌آهن به پیشروی در جدول رده‌بندی لیگ برتر ادامه داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در هجدهمین هفته از لیگ برتر هر سه تیم بالای جدول به شکل جالبی به تقسیم امتیازات خانگی با حریفان قناعت کردند. توقف تیم‌های اول و دوم جدول مقابل قعرنشینان باعث شد تا فاصله امتیازی پرسپولیس با فولاد ثابت بماند.

استقلال در این هفته هم به پیشروی در جدول ادامه داد و جای پیکان را در رده چهارم گرفت. آبی‌های پایتخت این صعود یک‌پله‌ای را مرهون سبزپوشان اصفهانی هستند که با در آوردن همه امتیازات بازی از چنگ میهمان تهرانی خود زمینه را برای اشغال جای پیکان توسط استقلال فراهم کردند. البته دشت حداکثر امتیازات دیدار خانگی برابر پیکان فقط به سود استقلال نبود، بلکه منجر به صعود یک‌پله‌ای خود ذوب‌آهن و قرار گرفتن تیم اصفهانی در رده هفتم هم شد.

سایپا و ذوب‌آهن تنها تیم‌های نیمه بالایی جدول بودند که در هفته هجدهم برنده از زمین خارج شدند. گسترش فولاد نیز با پیروزی در دیدار این هفته خود به نیمه بالایی بازگشت.

سپاهان که پس از کسب یک امتیاز از دیدار بیرون از خانه برابر پارس جنوبی موقتاً دوپله در جدول صعود کرده بود پس از امتیازاتی که در پایان دیدارهای امروز به حساب پدیده و تراکتورسازی ریخته شد به رده دوازهم بازگشت.

نفت تهران پس از کار بزرگی که با توقف پرسپولیس در ورزشگاه آزادی انجام داد، از منطقه خطر جدا شد و جای خود در رده ماقبل آخر را به استقلال خوزستان داد که در ادامه نتایج ضعیف این فصل خود امروز به سایپا باخت. سیاه‌جامگان هم با وجودی که فولاد رده‌ دومی را در خانه این تیم متوقف کرد همچنان در قعر جدول باقی ماند.

کد خبر 333897

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.