قلعه‌نویی: امروز به اندازه تمام سال‌های مربیگری‌ام فریاد زدم!

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: فکر می‌کنم امروز به اندازه تمام سال‌های مربیگری‌ام فریاد زدم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، امیر قلعه‌نویی شامگاه جمعه و پس از برتری دو بر یک تیمش مقابل پیکان در هفته هجدهم لیگ برتر، در نشست خبری این دیدار اظهار کرد: فکر می‌کنم امروز به اندازه تمام سال‌های مربیگری‌ام فریاد زدم. به خاطر دو برد متوالی اخیر از بازیکنان تیمم تشکر می‌کنم چون خیلی تلاش کردند، اما باز هم افسوس می‌خورم چون هم نزدیک بود بازی مساوی شود و هم با اختلاف چند گل به سود ما به پایان برسد. برای من جای سوال دارد که چرا در سه قدمی دروازه گل نمی‌زنیم.

وی با بیان اینکه می‌توانستیم با گل‌های بیشتری به پیروزی برسیم ادامه داد: شانس آوردیم که موقعیت پیکان در دقیقه ۹۳ گل نشد. این سه امتیاز خیلی به سود ما شد چون بیشتر حریفان ما در این هفته مساوی کردند. امیدوارم این روند را ادامه دهیم چون لیاقت ذوب‌آهن بیشتر از اینها است.

قلعه‌نویی افزود: در نیم‌فصل نخست امتیازاتی از دست دادیم که البته دلایل خاص خودش را داشت، اما خوشبختانه دیگر وجود ندارد و از آن ضربه نمی‌خوریم.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اضافه کرد: قبل از بازی با نفت شرایط بدی داشتیم، اما از آن بازی به بعد سیر صعودی داشته‌ایم. البته باید بهتر بازی کنیم و موقعیت‌سوزی نکنیم.

وی در مورد عصبانیت خود در طول بازی گفت: از دست برخی بازیکنانم ناراحت بودم. به یک بازیکنان فرصت داده بودم، اما امروز در زمین راه می‌رفت که این برای تیم بزرگ ذوب‌آهن خوب نیست. ای کاش من اشتباه کرده باشم، ولی فکر می‌کنم قبل از گلی که خوردیم روی بازیکن ما خطا شده بود.

قلعه‌نویی در مورد بازیکنانی که در نیم‌فصل جذب کرده است، اظهار کرد: اکبر ایمانی هنوز با تیم هماهنگ نشده، اما رحمانی و فخرالدینی عملکرد خوبی داشتند.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن در مورد اینکه قرارداد او با ذوب‌آهن یک ساله بود و آیا تمایل دارد قراردادش را با این تیم تمدید کند، خاطرنشان کرد: در فوتبال وقتی با یک مربی قرارداد بسته می‌شود انگار در خروجی را هم به او نشان می‌دهند. از اصفهان خاطرات خوبی دارم، اما امسال خیلی اذیت شدم که مربوط به مسائل درون خانوادگی است. قبلاً هفت یا هشت نفره بازی می‌کردیم و تازه ۱۱ نفره بازی می‌کنیم و امیدوارم روند رو به رشد خود را ادامه دهیم. باید ببینیم در پایان فصل ذوب‌آهن اصلاً من را می‌خواهد یا نه.

کد خبر 333867

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.