از ملاقات با دوستان تا بازگشت به زمین آشنا

رویارویی با تیم سابق، تجربه حضور مجدد در یک ورزشگاه آشنا و درخشش در دیدارهای قبلی دلایل متفاوتی است که چند بازیکن ذوب‌آهن و پیکان را به بهانه رویارویی این دو تیم در هفته هجدهم لیگ برتر در کانون توجهات قرار می‌دهد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، پنج بازیکن تیم‌های ذوب‌آهن و پیکان در دیدار هفته هجدهم این دو تیم به دلایل مختلف و با شدت و ضعف متفاوت مورد توجه هستند.

بختیار رحمانی

بختیار رحمانی که در نقل و انتقالات نیم‌فصل با جدایی از پیکان به جمع سبزپوشان اصفهانی پیوست، خیلی زود رویارویی با تیم سابقش را تجربه خواهد کرد. این هافبک ۲۶ ساله که در دو دیدار ابتدایی دور برگشت لیگ هفدهم به ترتیب برابر تیم‌های سیاه‌جامگان مشهد و گسترش فولاد در ترکیب اصلی ذوب‌آهن قرار گرفت به احتمال زیاد در سومین مسابقه رسمی خود با پیراهن تیم اصفهانی رو در روی تیم سابقش قرار خواهد گرفت.

حجت حق‌وردی

تقریباً عکس شرایط بختیار رحمانی را حجت حق‌وردی دارد، به این ترتیب که او با پیراهن پیکان رو در روی تیم سابقش قرار می‌گیرد. این مدافع ۲۴ ساله البته بیستم مردادماه در قالب دیدار رفت دو تیم رویارویی با ذوب‌آهن را تجربه کرد و در ورزشگاه شهدای شهر قدس ۹۰ دقیقه برابر همبازیان سابقش به میدان رفت. با این وجود، حق‌وردی روز جمعه برای نخستین بار در اصفهان رو در روی ذوب‌آهن قرار می‌گیرد. البته مدافع فصل پیش ذوب‌آهن در بازگشت به اصفهان در ورزشگاه آشنای فولادشهر به مصاف همبازیان سابقش نخواهد رفت بلکه در ورزشگاه نقش جهان مقابل تیم قبلی‌اش قرار می‌گیرد.

محمدصادق بارانی

حجت حق‌وردی تنها بازیکن حال حاضر پیکان نیست که سابقه بازی در ذوب‌آهن را دارد. محمدصادق بارانی که در ابتدای لیگ دوازدهم از راه‌آهن به ذوب‌آهن پیوست به مدت یک فصل در عضویت تیم اصفهانی بود. البته بارانی با ذوب‌آهن تقابل خیلی ویژه‌ای نخواهد داشت، به خصوص که از جدایی این بازیکن از جمع سبزپوشان اصفهانی بیش از چهار سال و نیم می‌گذرد.

شاهین ثاقبی

در بین بازیکنان فعلی پیکان یک نفر دیگر هم هست که اگرچه سابقه بازی در ذوب‌آهن را ندارد، اما بازگشت زودهنگامش به ورزشگاه نقش جهان روز جمعه اتفاق نسبتاً ویژه‌ای را رقم خواهد زد. ثاقبی که در نیم‌فصل نخست لیگ هفدهم پیراهن سپاهان را بر تن داشت ۲۵ روز پس از آنکه قراردادش را با این باشگاه اصفهانی فسخ کرد، با حضور در ورزشگاه نقش جهان بازی در استادیوم خانگی تیم سابقش را تجربه خواهد کرد. ثاقبی آخرین بار نهم آذرماه در دیدار خانگی برابر استقلال خوزستان از هفته چهاردهم لیگ برتر برای سپاهان به میدان رفت. به این ترتیب، این هافبک ۲۴ ساله پنج هفته پس از آخرین حضور در نقش جهان بار دیگر در این ورزشگاه به میدان می‌رود، البته این مرتبه با پیراهن آبی‌رنگ پیکان.

مرتضی تبریزی

یکی دیگر از بازیکنانی که در دیدار پیش روی تیم‌های ذوب‌آهن و پیکان تا حدودی مورد توجه قرار دارد مرتضی تبریزی است. این هافبک-مهاجم ۲۶ ساله برخلاف سایر نفراتی که به آنها اشاره شد نه به خاطر سابقه بازی در تیم مقابل یا بازگشت به یک محل آشنا بلکه به این دلیل چهره نسبتاً ویژه‌ای به حساب می‌آید که در آخرین دیدار خانگی ذوب‌آهن برابر پیکان هت‌تریک کرده است. آیا کاپیتان سوم ذوب‌آهن درخشش فصل پیشش در استادیوم فولادشهر را در ورزشگاه نقش جهان هم تکرار خواهد کرد یا خیر؟

کد خبر 333770

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.