به توصیه سوکای و بولکو به سپاهان پیوستم

هافبک آلبانیایی تیم فوتبال سپاهان گفت: قبل از پیوستن به سپاهان از اروین بولکو و جواهیر سوکای در مورد سپاهان اطلاعات گرفتم و آنها به من توصیه کردند به این تیم بیایم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، «ادون حسنی» در گفت و گو با صدای سپاهان، در مورد حضور در ایران، اصفهان و باشگاه سپاهان اظهار کرد: از اینکه در اصفهان هستم احساس خوبی دارم و خوشحالم به تیم بزرگی مانند سپاهان پیوستم. تمام تلاش خود را انجام می‌دهم تا در راستای موفقیت تیم قدم بردارم تا سپاهان شرایط بهتری در جدول رده‌بندی لیگ برتر داشته باشد و از وضعیت فعلی که هواداران از آن آزرده هستند، نجات پیدا کند.
وی با بیان اینکه تلفظ درست نامش ادون حَسَنی است، در مورد اینکه هواداران  سپاهان خاطرات خوبی از بازیکنان آلبانیایی مثل جواهیر سوکای دارند، افزود: قبل از پیوستن به سپاهان از اروین بولکو و جواهیر سوکای در مورد سپاهان اطلاعات گرفتم و آنها به من توصیه کردند، به این تیم بیایم. این بازیکنان، بخشی از موفقیت‌های سپاهان در گذشته را رقم زدند و دوست دارم من هم در موفقیت‌های آینده این تیم سهیم باشم.
هافبک سپاهان ادامه داد: از هواداران سپاهان می‌خواهم حضور بیشتری در ورزشگاه داشته باشند. به حمایت آنها نیاز داریم و حضورشان به بازیکنان انرژی می‌دهد تا با تمام قدرت در زمین بازی کنیم. از مدیرعامل و مربی بزرگ سپاهان نیز که باعث شدند اینجا باشم، تشکر می‌کنم. بقیه صحبت‌هایم را هم در زمین انجام می‌دهم.

کد خبر 333518

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.