آغاز موج سوم سفر گردشگران خارجی به استان اصفهان

مدیر کل میراث فرهنگی استان اصفهان از آغاز مرحله سوم سفر گردشگران خارجی به استان اصفهان در سال جاری خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی استان اصفهان، فریدون اللهیاری اعلام این خبر گفت: با توجه به فرا رسیدن سالروز میلاد حضرت مسیح(ع) و جشن‌های ایام کریسمس و همچنین آغاز سال نو مرحله سوم سفر گردشگران خارجی به استان اصفهان در سال جاری آغاز شده است.

وی افزود: تلاش شده تا در سال‌های اخیر در کنار دو فصل بهار و پاییز فصل سومی را هم برای سفر گردشگران و در راستای توسعه گردشگری پایدار در اصفهان تعریف کنیم، با توجه به امنیت موجود در کشور و تمهیدات اندیشیده شده در راستای معرفی جاذبه‌های تاریخی و گردشگری اصفهان به ویژه در فصول سرد سال، موفق شده‌ایم تا در سه سال اخیر میزبان تعداد زیادی از گردشگران خارجی به ویژه گردشگران چینی در فصل زمستان باشیم.

مدیر کل میراث فرهنگی استان اصفهان با بیان اینکه طی دو سال گذشته ده‌ها هزار نفر از گردشگران چینی به اصفهان سفر کرده اند، گفت: در سال‌های اخیر و به ویژه امسال با تبلیغات و بازاریابی مناسب، بسیاری از گردشگران کشورهای اروپایی نیز ترجیح داده اند که ایام تعطیلات کریسمس خود را در اصفهان بگذرانند.

وی افزود: بر اساس آمار به جز گردشگران چینی، گردشگران فرانسوی و جنوب اروپا همچون ایتالیا و اسپانیا نیز در کریسمس سال ۲۰۱۸ میلادی به اصفهان سفر می کنند.

کد خبر 333462

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.