تا جایی که به نفع مردم باشد، حامی دولت هستم

شهرضا - عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: بنده حامی دولت هستم، تا جایی که به منافع مردم آسیبی نرسد.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان شهرضا، سمیه محمودی امروز (پنجشنبه) در همایش معماران شهرضا اظهار کرد: اگر همه به وظایف خود را به درستی عمل کنیم، مشکلات کشور حل می‌شود و مردم اینگونه گرفتار نخواهند بود. کوتاهی در برابر وظایف در هر جایگاهی خیانت به خون شهدا و مردم کشور است.

وی با اشاره به بیمه کارگران ساختمانی گفت: با تلاش‌های انجام شده سهمیه بیمه ۵۰۰ کارگر ساختمانی برای شهرستان اخذ شد که باتوجه به ارزان قیمت بودن این بیمه، بخشی از مشکلات اعضای این صنف در زمینه بهداشت و درمان حل خواهد شد.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه درمانگاه تأمین جتماعی شهرستان به پلی کلینیک تخصصی ارتقاء یافته است، گفت: در آینده نیز طرح‌های توسعه دیگری برای آن اجرا خواهد شد.

وی با بیان اینکه به کلیات بودجه‌ای که دولت در مجلس شورای اسلامی مطرح کرده است رأی نمی‌دهم چون به نفع مردم نیست، اظهار کرد: طرح لایحه بودجه سال ۹۷ در مجلس شورای اسلامی باعث ایجاد نگرانی‌هایی برای مردم از جهت گرانی حامل‌های انرژی، حذف یارانه‌ها و افزایش بهای سوخت شده است، اما به مردم قول می‌دهیم که تا جایی که امکان دارد، اجازه نمی‌دهیم این موارد به تصویب برسد.

محمودی تأکید کرد: کمیسیون‌های مجلس، فعالیت خود را برای بررسی بخش‌های مختلف لایحه بودجه آغاز کرده‌اند، در کمیسیون انرژی ماده ۱۸ این لایحه که مربوط به گرانی حامل‌های انرژی بود حذف شد و با اطلاعی که از فعالیت سایر کمیسیون‌ها دارم می‌توان قاطعانه اعلام کنم که نمایندگان حامی حقوق مردم هستند.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: یکی از پروژه‌های عمرانی در شهرستان که پس از گذشت بیش از سه دهه هنوز به اتمام نرسیده، فاضلاب شهری است که در سال‌های اخیر تلاش‌هایی برای اتمام آن انجام شده است.

وی خاطرنشان کرد: در چهارمین دوره شورای اسلامی شهر طرح تکمیل فاضلاب شهرضا با استفاده از مقررات تبصره سه قانون ایجاد تأسیسات آب و فاضلاب به تصویب رسید و به دنبال آن قدامات اجرایی در این زمینه آغاز شد.

محمودی از تلاش نمایندگان عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی برای تصویب طرحی تحت عنوان تبصره ۱۹ خبر داد و افزود: اگر این تبصره به تصویب برسد، پروژه فاضلاب شهرضا از طریق تمهیدات قانونی مقرر در آن نیز قبل اجرا خواهد بود و به این ترتیب شهرضا به عنوان شهر پایلوت برای اجرای این طرح در نظر گرفته می‌شود.

وی تصریح کرد: در صورت تصویب تبصره ۱۹ و انتخاب شهرضا به عنوان شهر پایلوت برای اجرای این مصوبه، وزارت نیرو با تعهدات بیشتری در این پروژه مشارکت خواهد کرد.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی افزود: مصوبه ایجاد منطقه ویژه اقتصادی شهرضا در سالیان گذشته اخذ شده است، اما لازم است که این طرح هرچه سریع‌تر اجرا شود.

وی اضافه کرد: همه مسئولان شهرستانی و استان باید برای اجرای طرح راه اندازی منطقه ویژه اقتصادی در شهرستان همکاری‌های لازم را انجام دهند تا رونق اقتصادی شهرضا و حل معضل بیکاری را شاهد باشیم.

کد خبر 333280

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.