اجرای نمایشی چهارسویه برای نخستین بار در اصفهان

"ده هزار سیگار و دونات" از هفتم دی ماه در نگارستان امام خمینی(ره) به روی صحنه می‌رود.

کارگردان نمایش "ده هزار سیگار و دونات" با اعلام این خبر به خبرنگار ایمنا گفت: این نمایش بر اساس نمایشنامه ای از الکس فرون، نمایش نامه نویس استرالیایی ساخته شده است و از روز -پنجشنبه- هفتم تا ۱۸ دی ماه در سالن نمایش نگارستان امام خمینی (ره) به روی صحنه می رود.

مرتضی کمساری افزود: برای نخستین بار است که در اصفهان نمایشی چهارسویه اجرا می شود و مخاطبین هم با بازیگران در  اجرا درگیر و همراه می شوند. در نمایش چهارسویه افراد در چهار طرف سالن می نشینند و بازیگران در وسط هستند چیزی شبیه به فرم نشستن در تعزیه های ایرانی و دیگر اینکه در نمایش تماشاگران همراه بازیگران به طبقه دیگری می روند و در آنجا نمایش دیگری می بینند.

وی در خصوص بازیگران این نمایش گفت: هاله رنجبر، فرزانه سلطانی، آنیتا رضوانی، عاطفه مهوری، نعیمه مهدویان به همراه علی محمودی و سامان بغلانیان بازیگران این نمایش هستند. موضوع این نمایش درباره صفت لجاجت در انسان است.

وی خاطرنشان کرد: سه روز اول نمایش بلیت ها با تخفیف ارایه می شود و پس از آن و در شب های دیگر با قیمت اصلی عرضه می شود. علاقمندان می توانند تنها از طریق سامانه اینترنتی "گیشه ۸" بلیت خریداری کنند.

کد خبر 333052

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.