صدر عوض نشد اما قعر کمی تغییر کرد + جدول

فاصله مدافع عنوان قهرمانی لیگ برتر با نزدیک‌ترین تعیب‌کننده‌اش به هشت امتیاز افزایش یافت.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایمنا، چیزی نمانده بود تا پرسپولیس با پیروزی در دیدار رو در رو برابر فولاد فاصله امتیازی خود با دومین رقیب تعقیب‌کننده‌اش را دورقمی کند، اما با گلی که رحیم زهیوی در آخرین دقیقه مسابقه وارد دروازه علیرضا بیرانوند کرد هم طلسم گل نخوردن پرسپولیس پس از هفته‌ها باطل شد و هم رقابت در بالای جدول داغ ماند.

پس از تساوی تیم‌های اول و سوم جدول بهترین فرصت در اختیار تیم رده‌ دومی پارس جنوبی قرار گرفت تا پس از تقسیم امتیازات در اهواز فاصله خود را با تیم بالا سرش کم و با تیم تعقیب‌کننده زیاد کند، اما شاگردان مهدی تارتار نه تنها از این فرصت استفاده نکردند که با قبول باخت خانگی برابر گسترش فولاد رقبایشان را خوشحال نمودند.

با فعل و انفعالاتی که در نخستین هفته از دور برگشت لیگ هفدهم رقم خورد، ترتیب پنج تیم اول جدول نسبت به پایان نیم‌فصل نخست دست‌نخورده باقی ماند، اما استقلال پس از دومین پیروزی متوالی و پُرگل در ورزشگاه آزادی جای حریف امروزش را در رده ششم گرفت.

جایگاه تیم‌های اصفهانی پس از تساوی در دیدارهای این هفته نسبت به پایان نیم‌فصل نخست تغییری نکرد.

در پایین جدول، سیاه‌جامگان با وجود آنکه ذوب‌آهن را در ورزشگاه نقش جهان متوقف کرد در قعر جدول باقی ماند، اما سپیدرود با برتری در دیدار شش امتیازی برابر نفت هم خودش دو پله صعود کرد و هم جای قبلی‌اش در رده ماقبل آخر را به رقیب تهرانی داد.

کد خبر 333000

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.