تداوم روند خوب استقلال/ آقافیروز برای رقبای دامادش کادو فرستاد

در روزی که استقلال به روند خوبش در لیگ برتر ادامه داد، فیروز کریمی با پیروزی در داربی خانوادگی مدعیان صدرنشینی را خوشحال کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایمنا، باقیمانده دیدارهای هفته نخست از دور برگشت لیگ هفدهم امروز با برگزاری چهار مسابقه پیگیری شد. در نخستین بازی، تراکتورسازی به لطف درخشش سربازهای جدیدش استقلال خوزستان را در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز شکست داد تا انتقام باخت پنج روز پیشش در جام حذفی را از این حریف گرفته باشد.

در ادامه، فولاد و پرسپولیس در مهم‌ترین مسابقه هفته شانزدهم لیگ برتر در ورزشگاه غدیر به مصاف هم رفتند. پرسپولیس که در آستانه کسب یک پیروزی بسیار ارزشمند بیرون از خانه قرار داشت در نهایت اما در دقایق پایانی برد را با تساوی عوض کرد تا نتواند فاصله امتیازی با یکی از نزدیک‌ترین تعقیب‌کنندگانش را دورقمی کند.

در سومین مسابقه، استقلال با چهار گل صنعت نفت را در هم کوبید تا پس از پیروزی سه بر صفر برابر سپاهان در آخرین مسابقه از دور رفت، در اولین بازی دور برگشت هم با نتیجه‌ای قاطع برنده شود و ظرف  دو دیدار پیاپی لیگ برتری در ورزشگاه آزادی جمعاً هفت گل به ثمر برساند. در مقابل، زردپوشان آبادانی هم پنج روز پس از آنکه با حذف پرسپولیس به نیمه‌نهایی جام حذفی رسیدند در لیگ برتر باخت سنگینی را برابر حریف مرحله بعدشان متحمل شدند.

در آخرین مسابقه هفته شانزدهم لیگ برتر، گسترش فولاد تبریز پارس جنوبی را در خانه این تیم شکست داد تا هم فیروز کریمی داربی خانوادگی را از دامادش، مهدی تارتار ببرد هم پرسپولیس و فولاد پس از تقسیم امتیازات بازی با یکدیگر از شکست رقیبشان خوشحال شوند.

نتایج دیدارهای روز پایانی از هفته شانزدهم لیگ برتر به شرح زیر است:

تراکتورسازی تبریز ۳ - استقلال خوزستان صفر

گل‌ها: محمد ایران‌پوریان (۲۷- از روی نقطه پنالتی)، امید عالیشاه (۴۵) و احسان پهلوان (۳+۹۰)

فولاد خوزستان یک - پرسپولیس تهران یک

گل‌ها: رحیم زهیوی (۸۹) برای فولاد؛ گادوین منشا (۱۴) برای پرسپولیس

استقلال تهران ۴ - صنعت نفت آبادان صفر

گل‌ها: محسن کریمی (۱۵ و ۶۷)، وریا غفوری (۴۲) و داریوش شجاعیان (۵۵)

پارس جنوبی جم صفر - گسترش فولاد تبریز ۲

گل: پیمان بابایی (۱۸) و احمد موسوی (۷+۹۰)

کد خبر 332999

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.