"گلکسی ایکس" سامسونگ ارتباطات نسل جدید را پشتیبانی می‌کند

شرکت سامسونگ اعلام کرد: گوشی گلکسی ایکس محصول جدید این شرکت با قابلیت پشتیبانی از ارتباطات نسل جدید، به‌زودی رونمایی می شوند.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری ایمنا و به نقل از فون‌آرنا، گوشی "گلکسی ایکس" تنها گوشی هوشمند قابل پشتیبانی در سایت سامسونگ اعلام شده است. سامسونگ در سال آینده گوشی هوشمند قابل انعطاف خود را عرضه می‌کند، اما این بدان معنا نیست که برای خرید در سراسر جهان قابل دسترسی خواهد بود. سامسونگ، گوشی گلکسی ایکس قابل انعطاف جدیدش را چندی پیش در سایت پشتیبانی شرکت با شماره مدل "SM-G۸۸۸N۰" معرفی کرد.

متاسفانه، سامسونگ SM-G۸۸۸N۰ گوشی هوشمند قابل انعطاف غیرقابل پیش بینی است، اما گفته می شود یک تلفن سخت برای حرفه‌ای‌ها محسوب می‌شود. سامسونگ چند روز پیش اعلام کرد فناوری نسل جدید استفاده در قطار و مترو هوشمند، که قرار است ارتباطات با سرعت بالا در کره جنوبی را برقرار کند، برجسته می کند.

یکی از دستگاه‌هایی که از تکنولوژی ارتباطات نسل جدید LTE-R پشتیبانی می‌کند، گوشی هوشمند سامسونگ SM-G۸۸۸N۰ یا گلکسی ایکس است، شرکت کره جنوبی در مطبوعات این کشور این خبر را تایید کرد.

قابلیت‌های گوشی گلکسی ایکس هنوز فاش نشده است. اطلاعات تنها در حد حدس و گمان است، اما با توجه به پتنت‌های به ثبت رسیده از محصولات سامسونگ، به‌ ‏نظر می‌رسد گلکسی ایکس به سمت داخل تا می‌شود.

کد خبر 332866

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.