قلعه‌نویی: دست تماشاگران درد نکند که علیه من شعار دادند!

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: دست هواداران درد نکند که علیه من شعار دادند!

به گزارش خبرنگار ایمنا، امیر قلعه‌نویی شامگاه جمعه و پس از توقف تیمش برابر مشکی‌پوشان خراسان در هفته شانزدهم لیگ برتر، در نشست خبری این مسابقه اظهار کرد: وقتی پنج موقعیت تک به تک را از دست می‌دهیم، دیگر حرفی باقی نمی‌ماند و نمی‌توان در مورد این فوتبال حرف زد. بازی خوبی انجام دادیم و دروازه‌بان ذوب‌آهن حتی یک بار زمین نخورد. سه بازیکن جدید ما هم امروز عملکرد خوبی داشتند.

وی با بیان اینکه تیمش به یک هافبک و یک مهاجم نیاز دارد، ادامه داد: اتلاف وقت زیاد، نقطه تاریک دیدار با مشکی‌پوشان بود. هر کاری انجام می‌دادیم بازیکنان حریف خودشان را روی زمین می‌انداختند.

قلعه‌نویی افزود: تیم حریف حتی به دروازه ما نزدیک هم نشد و وقتی بازیکنان از موقعیت‌های خود استفاده نمی‌کنند، کاری از دست مربی برنمی‌آید.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن در پاسخ به این سوال که نگران مصدومیت دوباره قاسم حدادی‌فر نیست، گفت: نگران هستیم ولی باید زمان بازی او را به مرور بیشتر کنیم.

وی در مورد کیفیت خریدهای جدید تیمش اظهار کرد: میلاد فخرالدینی و بختیار رحمانی فراتر از چیزی که فکر می‌کردیم ظاهر شدند و وظایفی که به آنها سپرده بودیم را به خوبی انجام دادند.

قلعه‌نویی در مورد شعار "حیا کن، رها کن" که از طرف برخی هواداران علیه او سر داده شد، گفت: دستشان درد نکند که علیه من شعار دادند!

کد خبر 332830

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.