بعید می‌دانم دروازه‌بان جدید سپاهان به بازی با سایپا برسد

رییس هیأت مدیره باشگاه سپاهان گفت: حضور دروازه‌بان مدنظر کرانچار در تیم ۹۰ درصد قطعی شده، اما تا قبل از امضای قرارداد نام او را رسانه‌ای نمی‌کنیم.

منوچهر نیکفر در گفت‌ و گو با خبرنگار ایمنا در مورد مشخص شدن دروازه‌بان مدنظر کرانچار برای نیم‌فصل دوم لیگ برتر، اظهار کرد: مذاکرات نهایی با دروازه‌بان موردنظر صورت گرفته و تنها منتظر امضای قرارداد او هستیم تا به‌صورت قطعی دروازه‌بان سپاهان را معرفی کنیم.

نیکفر افزود: ادون حسنی که در پست هافبک بازی می‌کند، قرارداد خود را با سپاهان امضا کرد و در حال گذراندن روال قانونی به خدمت گرفتن این بازیکن هستیم و امیدوارمکارت بازی او تا روز جمعه برسد و بتواند در صورت صلاحدید سرمربی، در ترکیب سپاهان مقابل سایپا حضور داشته باشد.

رییس هیأت مدیره باشگاه سپاهان در مورد اضافه کردن بازیکنان دیگر در نیم‌فصل دوم، ادامه داد: در پست‌های مهاجم، دروازه‌بان و بازیساز قرار بود نفرات جدیدی اضافه کنیم که حضور مهدی شریفی در پست مهاجم و ادون حسنی به عنوان بازیساز قطعی شد و دروازه‌بان نیز پس از امضای قراردادش با باشگاه معرفی می‌شود.

وی اضافه کرد: مهدی شریفی در تمرینات اردوی کیش حضور داشت و قطعاً در بازی روز جمعه مقابل سایپا در ترکیب خواهد بود. حضور ادون حسنی در بازی روز جمعه نیز بستگی به نظر سرمربی دارد، اما بعید می‌دانم دروازه‌بان جدید به این بازی برسد اما در حال طی کردن مراحل قانونی قرارداد این بازیکن هستیم.

نیکفر با بیان اینکه در نظر داشتیم برای نیم‌فصل دوم تیم را تقویت کنیم، اضافه کرد: کریم قنبری به‌عنوان کمک‌مربی و علی لسان‌فولادی نیز به‌عنوان مربی دروازه‌بان‌ها در نیم‌فصل دوم به تیم اضافه شده‌اند.

رییس هیأت مدیره باشگاه سپاهان گفت: مواردی که کمیته فنی باشگاه تحلیل و به هیأت مدیره انتقال داده بودند را انجام دادیم و در ادامه باید ببینیم چه اتفاقی خواهد افتاد.

کد خبر 332702

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.