آغاز تصویربرداری فیلم سینمایی"چشمهایت" در اصفهان

عوامل فیلم سینمایی"چشمهایت" برای تصویربرداری بخشی از این فیلم در سیتی‌سنتر اصفهان حضور یافتند.

مدیر تولید این فیلم سینمایی به خبرنگار ایمنا گفت: تصویربرداری بخشی از فیلم "چشمهایت" روز دوشنبه ۲۷ آذرماه، با حضور سیما خضرآبادی در سیتی سنتر اصفهان انجام شد. روز گذشته در باغ گلها ضبط داشتیم و امروز نیز سکانس های دیگری در این دو مکان فیلم برداری می شود و بعد از آن سکانس های خیابانی را آغاز می کنیم.

محمد پورسینا با بیان اینکه بخش هایی از این فیلم، روزهای گذشته در لوکیشنی واقع در خیابان شیخ کلینی اصفهان تصویربرداری شده است، گفت: پس از پایان تصویربرداری در شهر، برای بخشی دیگر از کار به لوکیشنی در باغ بهادران می‌رویم.

وی درباره ترکیب بازیگران این فیلم گفت: در حال حاضر سیما خضرآبادی و سام کرمی مشغول به کار هستند و مجید مشیری از روز جمعه به گروه اضافه می شود.

وی افزود: سکانس های حضور مریم خدارحمی و فخرالدین صدیق شریف هم به پایان رسیده و از هفته آینده ایمان نصری، علی عرب بیگی، نیلوفر فخاری و نازنین آرین از بازیگرهای خوب اصفهانی را در کنار تیم خواهیم داشت.

فیلم سینمایی "چشمهایت" به کارگردانی و تهیه کنندگی حسین طبیب زاده قرار بود سال گذشته با حضور زنده یاد حسن جوهرچی ساخته شود، اما به علت بیماری و سپس فوت او این پروژه کاملا متوقف شد. مراحل ساخت این فیلم در پاییز امسال دوباره به پیش تولید رسید و در اواخر آذرماه تصویر برداری آن آغاز شد.

کد خبر 332664

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.