یک بسکتبالیست در تیم کشتی مجارستان/ تماشاگران ماندگار

تماشاگران کشتی که از ساعت‌های اول شروع مسابقات کشتی فرنگی جام باشگاه‌های جهانبه سالن ۲۵ آبان اصفهان آمدند مشتاقانه مسابقات را تماشا می‌کنند و سالن را ترک نکردند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حواشی مسابقات کشتی فرنگی جام باشگاه‌های جهان را در ادامه می‌خوانید:
* از نکات عجیب این مسابقات، تعداد افرادی است که با آی دی کارت در محل مسابقات تردد دارند که تعدادشان از تماشاگران نیز بیشتر است.
* یک مانیتور ال ای دی بزرگ در طول مسابقات به صورت زنده بازی ها را در سالن پخش می کند.
* به همت شهرداری منطقه ۷ اصفهان فضای بیرونی سالن ۲۵ آبان تمیز شده، علف‌ها و گیاهان خودرو در زمین های خاکی کنار سالن به طور کامل از زمین خارج و با آب پاشی از مقدار خاک محیط بیرونی کاسته شده است.
* با پایان یافتن مسابقات در نوبت صبح تیم‌ها تا ساعت ۱۵ به استراحت رفتند.
* مکان گرم کردن تیم‌ها خیلی مناسب نیست و این مکان با نصب یک بنر از تشک های مسابقات جدا شده است. البته به هر تیم یک رختکن اختصاص داده شده است که از آنها برای استراحت و صرف ناهار استفاده می‌کنند.

* معاونت خدمات شهری شهرداری اصفهان به همراه شهردار منطقه هفت در سالن حضور یافتند.

* علی اکبر شیریان عضو سابق تیم بسکتبال ذوب‌آهن اصفهان که در سال‌های ۷۰ تا ۸۲ در این تیم حضور داشت، به عنوان مترجم در کنار تیم کشتی بوداپست مجارستان حضور دارد.

به گزارش ایمنا، چهارمین دوره مسابقات کشتی فرنگی جام باشگاه‌های جهان با حضور ۱۰ تیم خراجی و سه تیم ایرانی سیناصنعت ایذه، بیمه رازی اصفهان و شهدای مدافع حرم قم از امروز در سالن ۲۵ آبان اصفهان آغاز شد و جمعه شب به پایان می‌رسد. مراسم افتتاحیه این رقابت‌ها ساعت ۱۶ و ۳۰ دقیقه امروز برگزار می‌شود.

کد خبر 332137

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.