چهارمین جشن خیریه "آوات" در دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار شد

چهارمین جشن خیریه "آوات" با هدف حمایت از کودکان بیمار سرطانی توسط کانون دانشجویی هلال احمر دانشگاه صنعتی اصفهان شب گذشته در تالار شیخ بهایی این دانشگاه برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از روابط عمومی دانشگاه صنعتی اصفهان، رئیس اداره دانشجویی سازمان جوانان جمعیت هلال احمر در حاشیه این جشن دانشجویی، با اشاره به فعالیت بیش از یک هزار کانون دانشجویی هلال احمر در مراکز آموزش عالی کشور، گفت: این کانون ها بستر مناسبی برای فعالیت های بشردوستانه فراهم نموده اند تا دانشجویان علاقه مند به فعالیت های خیرخواهانه، مشارکت فعالی در دوران دانشجویی خود داشته باشند. 
فاطمه بی باک با بیان فراهم بودن شرایط لازم برای آموزش و جذب کمک‌های مردمی درکانون‌های جوانان سازمان هلال احمر سراسر کشور، تأکید کرد: فعالیت های امدادی یکی از شاخص ترین مأموریت های جمعیت هلال احمر محسوب می شود که اعضای دانشجویی این کانون ها نیز در زمان وقوع حوادث به کمک این جمعیت آمده و در مناطق آسیب دیده کشور حضور پیدا می کنند.
وی با قدردانی از مسئولان دانشگاه صنعتی اصفهان برای فراهم نمودن بستر شکل‌گیری و فعالیت کانون دانشجویی هلال احمر این دانشگاه، افزود: کانون دانشجویی هلال احمر دانشگاه صنعتی اصفهان یکی از فعال‌ترین کانون‌ها در امدادرسانی، جمع‌آوری کمک و همچنین حضور اعضای آن در مناطق زلزله زده استان کرمانشاه بود. 
معاون امور جوانان جمعیت هلال‌احمر استان اصفهان نیز با اشاره به این که در حال حاضر50 کانون دانشجویی هلال‌احمر در مراکز آموزش عالی این استان مشغول فعالیت هستند، گفت: فعالیت های کانون دانشجویی هلال احمر دانشگاه صنعتی اصفهان، از لحاظ کمی وکیفی در صدر این کانون‌ها قرار دارد که ثمره استقبال و علاقه دانشجویان نسبت به فعالیت‌های خیرخواهانه و همچنین حمایت مسئولان این دانشگاه است.
 خانبازی، با بیان این که کانون دانشجویی هلال احمر دانشگاه صنعتی اصفهان در سال گذشته بعنوان برترین کانون در سطح استان اصفهان شناخته شد، افزود: برگزاری جشنواره‌های خیریه، دوره‌های آموزشی گوناگون و جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای مناطق آسیب دیده از جمله فعالیت‌های این کانون است.
وی، فعالیت‌های آموزشی امداد و کمک‌های اولیه برای اساتید، دانشجویان و کارمندان را یکی از مهمترین برنامه های جاری جمعیت هلال‌احمر عنوان کرد و ادامه داد: طرح اهدای خون، برگزاری جشن های نیکوکاری برای بیماران، اردوهای جهادی در روستاهای محروم، بازدید از سرای سالمندان و برنامه های فرهنگی از دیگر فعالیت های کانون دانشجویی هلال احمر محسوب می شود.  
چهارمین جشن خیریه "آوات" با هدف حمایت از کودکان بیمار سرطانی توسط کانون دانشجویی هلال احمر دانشگاه صنعتی اصفهان شب گذشته در تالار شیخ بهایی این دانشگاه برگزار شد.

کد خبر 331778

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.