قلعه‌نویی لیست خود را آماده کرده/ از طوفان کارخانه ذوب‌آهن یک نسیم هم به باشگاه نوزیده است

مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن گفت: از طوفانی که در کارخانه ذوب‌آهن به راه افتاده هنوز یک نسیم هم به باشگاه نوزیده است ولی همان بادی هم که وزید ۱۳ میلیارد از بودجه باشگاه را کم کرد که جبران آن برای ما بسیار مهم است.

سعید آذری در گفتگو با خبرنگار ایمنا در مورد اینکه برنامه ذوب‌آهن در فصل نقل و انتقالات لیگ برتر برای پر کردن جای بازیکنانی مانند مهدی‌پور، اسماعیلی‌فر و پهلوان چیست اظهار کرد: امیر قلعه‌نویی لیست بازیکنان ورودی مورد نیاز خود را آماده کرده و قرار است ظهر روز چهارشنبه در جلسه‌ای این موضوع را بررسی کنیم.
وی افزود: امیدوارم بتوانیم جای خالی بازیکنانی که جدا شدند را به خوبی پر کنیم چون ذوب‌آهن باشگاه بزرگی است و مسابقات مهمی در پیش داریم. دهم بهمن ماه اولین رقابت بین‌المللی خود را مقابل نماینده هند در بازی پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا در پیش داریم که اتفاقاً تیم قدرتمندی است و بازیکنان حرفه‌ای دارد. فکر می‌کنم قلعه‌نویی با برنامه‌ای که تنظیم کرده است بتواند تیم را ترمیم کند.
آذری ادامه داد: کمیته نقل و انتقالات باشگاه تقریباً فعال شده است ولی در جلسه روز چهارشنبه لیست نهایی می‌شود.
مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن در مورد اینکه آیا هیأت مدیره این باشگاه با افزایش بودجه موافقت کرد یا خیر گفت: بودجه باشگاه را مجمع کارخانه ذوب‌آهن و اعضای هیأت مدیره کارخانه باید افزایش دهند. از اینکه استاندار اصفهان به این موضوع که ذوب‌آهن و سپاهان در جدول رده‌بندی لیگ برتر دچار تنزل رتبه شده‌اند اشراف داشت خوشحال شدم ولی این واقعیت هم وجود دارد که کارخانه ذوب‌آهن با مشکلات شدید اقتصادی دست به گریبان است. البته از طوفانی که در کارخانه ذوب‌آهن به راه افتاده هنوز یک نسیم هم به باشگاه نوزیده است ولی همان بادی هم که وزید ۱۳ میلیارد از بودجه باشگاه را کم کرد که جبران آن برای ما بسیار مهم است.
وی اضافه کرد: البته جا دارد از اعضای هیأت مدیره کارخانه ذوب‌آهن به ویژه آقای فاضل که به باشگاه کمک می‌کند تشکر کنم. دیدار روز گذشته با وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و برگزاری جلسات مختلف با نمایندگان مجلس شورای اسلامی نیز از جمله فعالیت‌های باشگاه بوده است. مردم دوست دارند تیم محبوبشان در رده‌های بالایی جدول لیگ باشد و نمی‌توانند افت آن را تحمل کنند ولی بحث اصلی بودجه است و امیدوارم تا زمان باز شدن پنجره نقل و انتقالات، بودجه باشگاه نیز ترمیم شده باشد تا بتوانیم نیازهای تیم را برطرف کنیم.
آذری در مورد اینکه زمین ورزشگاه فولادشهر برای بازی پلی‌آف آسیا آماده می‌شود یا نه، بیان داشت: از شهرداران فولادشهر، زرین‌شهر، چمگردان و باغبادران که کمک زیادی در این زمینه انجام دادند تشکر می‌کنم. در فولادشهر یک همکاری منطقه‌ای شکل گرفته تا بتوانیم چمن ورزشگاه را به بازی با نماینده هند برسانیم ولی این ورزشگاه متعلق به کارخانه ذوب‌آهن است و امیدوارم کارخانه هم در این زمینه به ما کمک کند چون هر اقدامی در این ورزشگاه صورت گیرد تبدیل به ارزش افزوده می‌شود. امیدوارم این اتفاق بیفتد و ذوب‌آهن در زمین خودش بازی کند.
وی در مورد پیش‌بینی‌اش از نتیجه بازی با تیم هندی افزود: اینها مسائل فنی است که باید از سرمربی تیم در این خصوص سوال کنید.

کد خبر 331710

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.