مردم تنها ۲ دقیقه از زحمات یک وزنه‌بردار را می‌بینند

قهرمان اصفهانی وزنه‌برداری جهان و المپیک گفت: در استان بستر فراهم بود و همه از مسئولان تا مربیان زحمات زیادی کشیده‌اند که در مدت ۲ دقیقه زحمات را به ثمر نشاندم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سهراب مرادی قهرمان اصفهانی (لنجانی) وزنه‌برداری جهان و المپیک که اخیراً موفق به شکستن رکورد جهان در دسته ۹۴ کیلوگرم در مسابقات جهانی آمریکا و کسب سه مدال طلای ارزشمند این رقابت‌ها شد، در دیدار امروز با استاندار اصفهان اظهار کرد: زمانی که بر روی تخته وزنه می‌زدم به این فکر می‌کردم که اگر در ورزشگاه آزادی وزنه می‌زدم تعداد تماشاگران به اندازه تعداد تماشاگرانی که در آن‌جا آمده بودند نمی‌رسید.

وی ادامه داد: ایرانی‌های مقیم آمریکا با شوق و ذوق زیادی به ورزشگاه آمده بودند و ما را تشویق می‌کردند. همچنین واکنش‌های تماشاچیان غیرایرانی هم زیاد بود اما ایرانی‌ها در آن‌جا صمیمی و گرم بودند و به ما روحیه می‌دادند به طوری که فکر می‌کردیم در ایران وزنه می‌زنیم.

مرادی افزود: ایرانیان مقیم آمریکا در روز مسابقه من سنگ تمام گذاشتند و استقبال زیادی از ما داشتند که خیلی خوشم آمد که در کشور آمریکا در این برهه از زمان و با شرایط سخت که وجود دارد با پرچم جمهوری اسلامی ایران این اتفاقات می‌افتد.

قهرمان اصفهانی وزنه‌برداری جهان و المپیک تأکید کرد: برای دریافت ویزایم خیلی اذیت شدم و ویزای من دقیقه ۹۰ آماده شد. من را در فرودگاه نزدیک به ۵ ساعت نگه داشتند و گفتند ویزا اشتباه شده و باید برگردی اما خدا را شکر بعد از سال‌ها تمرین شبانه‌روزی، بعد از مدال المپیک، کسب مدال جهانی بسیار اهمیت دارد و توانستم رکورد بزنم و به این آرزوی ورزشی‌ام هم رسیدم.

وی اشاره کرد: از ۹ سالگی ورزش وزنه‌برداری را شروع کردم و در استان از مسئولان گرفته تا مربیان زحمات زیادی کشیدند تا نتایج به بار نشست. فقط ۲ دقیقه از وزنه‌برداری را بر روی تخته می‌بینید اما اما سال‌ها تمرین و تلاش نیاز است تا نتایج به بار بنشیند.

مرادی خاطرنشان کرد: در استان اصفهان رسیدگی‌های لازم صورت گرفته و بسترها فراهم بوده است گه امروز اصفهان صاحب مدال المپیک و جهانی وزنه‌برداری می‌شود. فکر می‌کنم اصفهان پتانسیل این را دارد که به جز من، باز هم ورزشکاران دیگر استان صاحب مدال المپیک و جهانی شوند و با حمایت‌های همه دوباره در مسابقات المپپیک و بازی‌های آسیایی شاهد افتخارآفرینی‌های ورزشکاران استان اصفهان باشیم.

کد خبر 331708

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.