شروع سومین دوره مسابقه استعدادیابی «اعجوبه های ایرانی»

سومین دوره مسابقه استعداد یابی «اعجوبه های ایرانی» در چهار رشته بازیگری، خوانندگی، استعدادهای عجیب و استندآپ کمدی برگزار می شود.

به گزارش ایمنا، این مسابقه با حضور سروش صحت، پرواز همای، احسان کرمی و اشکان خطیبی آغاز به کار کرد. شرکت کنندگان این مرحله از مسابقه در چهار رشته بازیگری، خوانندگی، استعدادهای عجیب و استندآپ کمدی داوری می شوند.  

«اعجوبه‌ها» یک مسابقه استعدادیابی ایرانی است که اولین دوره آن در سال ۹۳ برگزار شد. هدف اصلی این مسابقه که تمامی دوره‌های خود در سطح کشور برگزار شده، کشف و معرفی استعدادهای ایرانی در رشته‌های مختلف هنری است. اعجوبه‌ها علاوه بر کشف و معرفی استعدادهای جدید، جوایز خاص و متفاوتی را هم برای برندگانش در نظر گرفته است. سفر به مراکش (کازابلانکا)، اتریش، کشورهای حوزه اسکاندیناوی و آفریقای جنوبی بخشی از جوایز برگزیدگان این دوره از مسابقه «اعجوبه‌ها» هستند.

علاقمندان می‌توانند با ضبط یک ویدیوی کوتاه ۳ دقیقه‌ای از استعداد خود و بارگذاری آن در بخش اعجوبه‌های ۹۶ در آپارات در این مسابقه شرکت کرده و استعداد خود را در معرض دید و قضاوت داوران متخصص و مخاطبان قرار دهند. این مسابقه بخش مردمی نیز دارد که رأی‌گیری آن از طریق اپلیکیشن پیگیر انجام می شود.

کد خبر 331614

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.