مسابقه پخت غذاهای سالم و سنتی در اصفهان برگزار می شود

پنجشنبه 23 آذر ماه مسابقه پخت غذاهای سالم و سنتی در محل بازار گیاهان دارویی اصفهان برگزار می شود.

به گزارش ایمنا،  با عنایت به اینکه انتخاب بهترین، پرخاصیت ترین و سالم ترین مواد اولیه خوراکی مورد استفاده در تهیه انواع غذاها با اجرای صحیح روش های پخت آن ادغام شده تا هم خواص پرفایده مواد اولیه حفظ شود، هم طعم مورد نظر بدست آید. در نتیجه معرفی مواد اولیه مفید برای بدن، همراه با آموزش روش پخت آنها، بهترین راه جهت رسیدن به سلامت پایدار در خانواده می باشد.

در این راستا بازار گیاهان دارویی اصفهان در نظر دارد مسابقه ای با عنوان پخت غذاهای سالم و سنتی در این مکان اجرا کند. البته این مسابقه پس از اجرای سه دوره آموزش رایگان پخت غذاهای سالم و سنتی در همین بازار به علاقه مندان در این حوزه برگزار می شود.

این مسابقه در تاریخ پنجشنبه 23 آذر ماه سال جاری اجرا خواهد شد. علاقمندان جهت شرکت در این مسابقه می توانند با شماره 35604144 تماس حاصل کنند و یا به آدرس میدان لاله، ابتدای خیابان پروین، جنب آتش نشانی، بخش اداری بازار گیاهان دارویی (درساعات اداری) مراجعه کنند.

پس از اجرای این مسابقه، همایش رایگان "سفره ایرانی، غذا- درمان" با سخنرانی دکتر موسی صالحی (متخصص تغذیه و استاد دانشگاه علوم پزشکی شیراز) در سالن بازار به همراه اهدای جوایز نفیس به افراد برگزیده مسابقه پخت غذاهای سالم و سنتی (در تاریخ 24 آذر ماه) برگزار می شود.

ورود برای همه شهروندان رایگان است.

کد خبر 331468

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.